Τουρισμός | Το κόστος διαμονής καθορίζει τον προορισμό διακοπών των Βρετανών- πρώτη επιλογή τo all-inclusive

27-06-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Το υψηλό κόστος διαμονής είναι πιθανό να επηρεάσει την επιλογή διακοπών για το 64% των Bρετανών, σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση σε δείγμα 2.000 Βρετανών του Post Office Travel Money.

Πάντως, το 53% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό φέτος έναντι 43% το 2021. Το ποσοστό αυξάνεται στο 59% για τις οικογένειες.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς αναφέρουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές τους, αλλά μια «σημαντική μειοψηφία» υπογραμμίζει ότι είναι αναγκασμένη να μειώσει τις δαπάνες υπό τις πιέσεις του κόστους ζωής.

Ως αποτέλεσμα, οι διακοπές all-inclusive είναι οι πιο δημοφιλείς και μόνο το 23% των οικογενειών σχεδιάζει διαμονή σε καταλύματα αυτοεξυπηρέτησης, σημειώνοντας μείωση κατά 5% σε σχέση με πέρυσι.

Το ποσοστό των οικογενειών που σχεδιάζουν να κάνουν all inclusive διακοπές έχει αυξηθεί από 42% πριν από ένα χρόνο σε 48%.

Η αύξηση αυτή αποδίδεται στο γεγονός ότι 7 στους 10 παραθεριστές ξόδεψαν υπερβολικά περισσότερα από τον προϋπολογισμό τους, έως και 38%, στο τελευταίο τους ταξίδι στο εξωτερικό. Γι αυτό, μέσω του all inclusive θέλουν να έχουν έλεγχο στις ταξιδιωτικές τους δαπάνες.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά τη λήψη των αποφάσεων για διακοπές ήταν το κόστος διαμονής (82%) και οι τιμές στον προορισμό και στο θέρετρο (76%)να υπερτερούν όλων των άλλων παραμέτρων.

Στο τελευταίο τους ταξίδι στο εξωτερικό, οι μεμονωμένοι παραθεριστές όρισαν έναν προϋπολογισμό κατά μέσο όρο 344,38 £, αλλά μόνο τρεις στους 10 τον κράτησαν. Οι υπόλοιποι ξόδεψαν κατά μέσο όρο 132,46 £ περισσότερο. Τα τρία τέταρτα των οικογενειών όρισαν επίσης έναν προϋπολογισμό, αλλά το 76% πλήρωσε 243,14 £ πάνω από το όριο που είχαν ορίσει στις 644,43 £.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) δήλωσαν επίσης ότι είχαν εξαπατηθεί στο τελευταίο τους ταξίδι στο εξωτερικό, με τα γεύματα και τα ποτά των αεροπορικών εταιρειών, τα έξοδα εκδρομών και τις υποχρεωτικές χρεώσεις για υπηρεσίες εστιατορίου να αναφέρονται ως οι επιβαρύνσεις, που δημιούργησαν τον μεγαλύτερο εκνευρισμό.

Ο επικεφαλής του Post Office Travel Money, Nick Boden, δήλωσε ότι τα τελευταία 5 χρόνια η έρευνα για τις ταξιδιωτικές δαπάνες αποκαλύπτει σταθερά ότι οι περισσότεροι Βρετανοί ξεκινούν με την πρόθεση να κάνουν διακοπές με ένα συγκεκριμένο ποσό, αλλά όταν φτάσουν στο θέρετρο διαπιστώνουν ότι είναι ανεπαρκές.

Το Post Office Travel Money προτρέπει τους Βρετανούς παραθεριστές να ορίσουν έναν προϋπολογισμό με βάση την εμπειρία του παρελθόντος στις διακοπές, που σχεδιάζουν. Με αυτόν τον τρόπο, δήλωσε ο κ.Boden, μπορούν να αποφύγουν επιπλέον χρεώσεις για πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή για ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!