Τη δεύτερη μεγαλύτερη σωρευτική αύξηση ζήτησης στη Γερμανική αγορά οργανωμένου τουρισμού για τη σεζόν του 2022, μετά την Τουρκία (+22%), παρουσιάζει σε σύγκριση με το 2019 η Ελλάδα, η οποία διαμορφώνεται στο +14%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων από ταξιδιωτικά γραφεία και τις σελίδες των τους οπερέιτορ στο διαδίκτυο αλλά και τα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) που παρουσιάζει η Travel Data + Analytics, οι συνολικές πωλήσεις το Μάιο του 2022 φτάνουν το 1,8 δις. ευρώ. Το ένα τρίτο εξ αυτών αφορά αναχωρήσεις το Μάιο και τον Ιούνιο, και το 37% την περίοδο των σχολικών διακοπών τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι οι εισερχόμενες κρατήσεις για το Μάιο του 2022 ξεπερνούν τα μεγέθη του Μαιου του 2019 κατά 71%.
Μετά την Τουρκία και την Ελλάδα, η Αίγυπτος παρουσιάζει την τρίτη μεγαλύτερη σωρευτική αύξηση κρατήσεων σωρευτικά το 2022 έναντι του 2019 (+6%), ενώ σε επίπεδα 2019 κινούνται οι κρατήσεις των Γερμανών για Βαλεαρίδες και Πορτογαλία.
Το Μάιο του 2022, οι κρατήσεις διακοπών σε επίπεδο πωλήσεων ξεπέρασαν τόσο τον Απρίλιο (+13%) όσο και το Μάιο του 2019 (+51%).
Εάν η ισχυρή αυτή ζήτηση συνεχιστεί στη γερμανική αγορά, δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι η σεζόν του 2022 θα επιστρέψει σε αναπτυξιακούς ρυθμούς, εφόσον οι πολλαπλές ακυρώσεις πτήσεων των αεροπορικών εταιριών δεν αναχαιτίσουν τη διάθεση των Γερμανών να ταξιδέψουν.