31 εκατ. Γερμανοί αναρωτιούνται για το πώς και που θα κάνουν διακοπές το 2022, άλλα 18 εκατ. έχουν ήδη αποφασίσει και 4,5 εκατ. δηλώνουν ότι δεν χρειάζεται να πάρουν απόφαση γιατί πάντα ταξιδεύουν στον ίδιο προορισμό.
Οι παράγοντες που εμποδίζουν τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό των Γερμανών είναι ο φόβος του πληθωρισμού (31%) και όχι οι περιορισμοί που αφορούν τον κορωνοϊό ή ο πόλεμος στην Ουκρανία (15%).
Αυτά αποκαλύπτει νέα έρευνα που διενήργησε το Ινστιτούτο ερευνών αγοράς Human Highway για λογαριασμό της Costa Cruises – στην οποία ανήκει η Costa Cruises στη Γερμανία - η μεγαλύτερη έκπληξη της οποίας είναι ότι 6,5 εκατ. Γερμανοί ονειρεύονται να κάνουν κρουαζιέρα μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη τις περασμένες εβδομάδες σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, αποκαλύπτει ότι για τους Γερμανούς – 1.029 άτομα άνω των 18 ετών – οι καλοκαιρινές διακοπές είναι συνώνυμες με την ξεκούραση (55%), τη θάλασσα και την παραλία (52% και 44% αντίστοιχα), το καλό φαγητό, την ανακάλυψη και την περιπέτεια (16% και 18%) και τη φιλία (13%).
Εκτός από την ξεκούραση η οποία αναφέρεται ως «το να μην κάνεις τίποτα», οι ιδανικές διακοπές για τους Γερμανούς περιλαμβάνουν καλό φαγητό (52%), επισκέψεις σε χώρους τέχνης και πολιτισμού (31%), μοντέλο διακοπών με ελεύθερες ημέρες (38%) και σωστή ισορροπία μεταξύ κοινωνικοποίησης και απόσυρσης για ξεκούραση (41%).
Ακολουθούν οι συναντήσεις με νέους ανθρώπους, η εγγύτητα σε κλαμπ ή μπαρ και μια υπηρεσία που προτείνει και οργανώνει καθημερινές δραστηριότητες. Ωστόσο, αυτές οι δευτερεύουσες επιθυμίες, στη συνολική εικόνα του δείγματος, επηρεάζουν το 56%, δηλαδή 37 εκατ. Γερμανούς.
Στο πλαίσιο της έρευνας, ανακοινώθηκε στους ερωτηθέντες ότι οι επιθυμίες αυτές θα καλύπτονταν μέσα από την κρουαζιέρα. Η πιο κοινή αντίδραση σε αυτό ήταν η κράτηση κρουαζιέρας (24,7%), και ακολούθησε η έκπληξη ή η δυσπιστία (20%), η περιέργεια (19%) και η επιθυμία για πιο συγκεκριμένη πληροφόρηση (15%). Το 11,1% δήλωσε οτι γνώριζε ότι η κρουαζιέρα είναι ο ιδανικός τύπος διακοπών για αυτούς.