Τουρισμός | Πρώτη επιλογή φέτος των Γερμανών τα ταξίδια με αυτοκίνητο - το 41% επιλέγει βιώσιμα καταλύματα

14-07-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Η πανδημία έχει επηρεάσει σημαντικά τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Γερμανών. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από έρευνα που διενήργησαν η MyPostcard μαζί με την εταιρεία έρευνας αγοράς και ανάλυσης δεδομένων YouGov.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (48%) ταξιδεύουν λιγότερο σήμερα από ό,τι πριν από δύο χρόνια.

Η επιρροή της πανδημίας είναι αισθητή και στην επιλογή προορισμού. Η Γερμανία και οι ευρωπαϊκοί προορισμοί διακοπών παραμένουν οι προτιμώμενοι ταξιδιωτικοί προορισμοί για τους Γερμανούς. Ειδικότερα για το 2022:

Πρώτη επιλογή το ταξίδι με το αυτοκίνητο

Τέλος,  σύμφωνα με έρευνα της Bitkom τα εικονικά ταξίδια κερδίζουν το ενδιαφέρον περισσότερων ταξιδιωτών. Το ένα πέμπτο των Γερμανών (21%) αναμένει ότι το 2030 θα εξερευνά ξένα μέρη με τρόπους εικονικής πραγματικότητας αντί να ταξιδεύουν με τον κλασικό, φυσικό, τρόπο.
Παρά την προφανή ελκυστικότητα των εικονικών ταξιδιών, ωστόσο, η συντριπτική πλειονότητα (87%) θεωρεί ότι τα κλασικά ταξίδια με πραγματικές εμπειρίες θα συνεχίσουν να αντιπροσωπεύουν μια σημαντική ισορροπία στην καθημερινή μας ζωή στο μέλλον

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!