Οι Γερμανοί κάνουν οικονομία σε καθημερινά προϊόντα, όμως, τουλάχιστον για φέτος, δεν υπάρχει πρόθεση να περιορίσουν τις διακοπές τους, χρησιμοποιώντας μέρος από την εξοικονόμηση χρημάτων γι αυτόν τον σκοπό.
Αυτό δείχνει μελέτη του ινστιτούτου έρευνας αγοράς GfK.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο, σημειώθηκε σημαντική μείωση στην προμήθεια προϊόντων καθημερινής χρήσης, όπως τα φρέσκα αρτοσκευάσματα, τα φρούτα και τα λαχανικά, καθώς και σε είδη προσωπικής περιποίησης.
Η έρευνα διαπιστώνει επίσης ότι η τιμή είναι αυτή τη στιγμή το πιο σημαντικό κριτήριο στις αγορές προϊόντων για περισσότερο από το ένα τρίτο των Γερμανών (36%).
Αντίθετη κατεύθυνση στα ταξίδια
Τα ταξίδια και οι διακοπές, όμως, κινούνται προς την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση στην πρακτική των Γερμανών καταναλωτών.
Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια πανδημίας, οι Γερμανοί είναι αποφασισμένοι να "ξεδωσουν" φέτος και να απολαύσουν τις διακοπές τους.
«Ο αριθμός των κρατήσεων για ταξίδια διακοπών την τρέχουσα θερινή περίοδο είναι συγκρίσιμος με το 2019, δηλαδή πριν από την πανδημία, και σε ορισμένες περιπτώσεις υπερβαίνει ακόμη και αυτόν», αναφέρει η GfK, υπογραμμίζοντας ότι ο κλάδος αναμένει μια πολύ θετική καλοκαιρινή περίοδο.