Τουρισμός: Έτσι επιλέγουν διακοπές οι σύγχρονοι Γερμανοί – Τα πάνω κάτω έφερε η τελευταία 30ετία

26-07-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Tις σημαντικότερες απαιτήσεις που έχουν οι Γερμανοί ταξιδιώτες για τις διακοπές τους, αποκαλύπτει το Γερμανικό Ίδρυμα Μελλοντικών Θεμάτων μέσα από τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που διενήργησε σε δείγμα 3.000 Γερμανών ηλικίας άνω των 18 ετών.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των διακοπών για τους Γερμανούς είναι η καλή σχέση τιμής – ποιότητας.

Από τη μία, πολλοί Γερμανοί επιθυμούν να αφήσουν πίσω τους τη στέρηση των δύο τελευταίων ετών της πανδημίας και να ταξιδέψουν, από την άλλη, όλο και περισσότεροι δίνουν έμφαση στα έξοδα ταξιδιού και επιλέγουν προσεκτικά το κόστος των διακοπών τους αλλά και κάνοντας οικονομία κατά τη διάρκειά τους.

Η καλή αναλογία τιμής-απόδοσης είναι σημαντική για την πλειονότητα των Γερμανών, σε αντίθεση με το 1992, όταν αυτή η απαίτηση είχε αξιολογηθεί ως σημαντικό μόλις στην έκτη θέση ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην πρώτη. Επιπλέον, τα εισοδήματά τους, ως κριτήριο επιλογής διακοπών, παίζουν μικρό ρόλο.

Η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για τις τιμές αντικατοπτρίζεται επίσης στη σημασία άλλων κινήτρων διακοπών, με τη σημασία του καλού φαγητού, των επισκέψεων σε αξιοθέατα, των δυνατοτήτων για αθλητισμό ή πάρτι να μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Ακολουθούν τα φυσικά στοιχεία ενός προορισμού όπως το όμορφο τοπίο, το υγιές κλίμα ή η δυνατότητα κολύμβησης, τα οποία παρότι παραμένουν σημαντικά είναι λιγότερο σημαντικά σε σύγκριση με 30 χρόνια πριν. Το ίδιο ισχύει και για την καθαριότητα και το φιλικό περιβάλλον.

Πριν από 30 χρόνια, οι περισσότεροι Γερμανοί φαντάζονταν τις διακοπές τους σε καθαρά καταλύματα, σε προορισμούς χωρίς σκουπίδια στους δρόμους ή στην παραλία, όμως πλέον αυτές οι προσδοκίες αναφέρονται σπανιότερα. Το 1992, η φιλικότητα προς το περιβάλλον ήταν βασική απαίτηση για έναν στους τρεις Γερμανούς, ενώ σήμερα μόνο για έναν στους 10.

Επιπλέον, σημαντικό χαρακτηριστικό των διακοπών για τους Γερμανούς αποτελεί η καλή πρόσβαση με αυτοκίνητο, κάτι που έχει γίνει πιο σημαντικό σε σχέση με το παρελθόν.

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!