Το 45% των Αμερικανών καταναλώνει τουλάχιστον τρία σνακ ημερησίως

14-08-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων αγοράς IRI, με έδρα το Σικάγο, διοργάνωσε διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Snack Sensations around the world», όπου παρουσιάστηκε η ομότιτλη έρευνα αγοράς από τη Sally Lyons Wyatt, επικεφαλής αναλύτρια αγοράς με ειδίκευση στις καταναλωτικές τάσεις.

Το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Σικάγο διαπιστώνει επανειλημμένως, ότι η κατανάλωση σνακ στις ΗΠΑ έχει ξεφύγει από το διατροφικό πλαίσιο, αναδεικνυόμενη πλέον ως lifestyle. Δε θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί, πως τα σνακ τείνουν να αντικαταστήσουν τα βασικά γεύματα της ημέρας, όπως τα γνωρίζαμε ως τώρα. Παράλληλα, πρόκειται για μια αγορά με μεταλλασσόμενη τμηματοποίηση, όπου διαρκώς αναδεικνύονται νέες τάσεις, παραγκωνίζοντας τις υφιστάμενες.

Από την παρουσίαση, αξίζει να σημειωθούν τα παρακάτω σχετικά στοιχεία για την αμερικανική αγορά σνακ:

-Το 45% των Αμερικανών καταναλώνει τουλάχιστον τρία σνακ ημερησίως.

-Καταγράφεται ανοδική τάση σε όλα τα κανάλια πώλησης σνακ.

-Στις ΗΠΑ οι καταναλωτές αναζητούν την ποικιλία. Το 2021 σημειώθηκε αύξηση κατά 26% της προτίμησης για multi/variety packs.

-Η διάσταση της βιωσιμότητας εντάσσεται με διαφορετικούς τρόπους στην αγορά σνακ των ΗΠΑ. Για παράδειγμα, παρατηρείται προσπάθεια περιορισμού της σπατάλης τροφίμων με τη χρήση υλικών που διαφορετικά θα κατέληγαν στην χωματερή (π.χ. Rind, Upcysled, Doughp).

-Σύμφωνα με την επικρατούσα τάση στην αγορά των ΗΠΑ, το 51% των καταναλωτών επιθυμούν τα σνακ να είναι και ωφέλημα για την υγεία (π.χ. αντιοξειδωτική δράση). Το 29% καταναλώνει σνακ στο πλαίσιο της δίαιτας που ακολουθεί (π.χ. Keto, Halal).

-Όσον αφορά τα Plant Based σνακ, αφορούν ένα μικρότερο αριθμό καταναλωτών. Μόνο το 10% των Αμερικανών καταναλωτών αγοράζει πάντα ή συνήθως σνακ από υλικά φυτικής προέλευσης. Ωστόσο, η αγορά χρήζει παρακολούθησης, καθώς το 25% αυτού του τμήματος καταναλωτών είναι διατεθειμένο να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για να αγοράσει φυτικά σνακ.

- Για το 51% των Αμερικανών ο λόγος για την κατανάλωση σνακ είναι η επιθυμία να προσθέσουν ενδιαφέρον στην καθημερινή τους διατροφή.

-Το 88% επιλέγει σνακ με κριτήριο τη γεύση. Στις ΗΠΑ δημοφιλείς γεύσεις είναι: φράουλα και ανάμεικτα μούρα, καυτερά.

-Η αγορά σνακ μεταβάλλεται δυναμικά. Το 2021 στις ΗΠΑ σημειώθηκε αύξηση κατά 10% της αξίας των πωλήσεων σοκολάτας. Ακόμα, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 11% της αξίας πωλήσεων γιαουρτιού. Σύμφωνα με την ομιλήτρια, η αγορά γιαουρτιού χρήζει διερεύνησης, καθώς ενδεχομένως το γιαούρτι να ενταχθεί στην κατηγορία των σνακ.

-Αυξάνεται ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των προϊόντων.

- Νέα προϊόντα αναδεικνύονται διαρκώς μέσω της καινοτομίας ως προς τα πρόσθετα διατροφικά οφέλη, τη συσκευασία και τη βιωσιμότητα.

-Η αμερικανική αγορά παρουσιάζει ανέκαθεν δυναμική τμηματοποίηση. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι νέες γεωπολιτικές εξελίξεις, όπως η άνοδος του πληθωρισμού και το προσφυγικό ρεύμα από την Ουκρανία. Επιπλέον, έχουν αυξηθεί τα μονομελή νοικοκυριά παγκοσμίως. Στις ΗΠΑ περισσότεροι από 16 εκατ. άνθρωποι μεταξύ 35 - 64 ετών ζουν μόνοι.
Τα στοιχεία προέρχονται από το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Σικάγο.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!