Έρευνα | Τουρισμός: Η τιμή καθορίζει πλέον την επιλογή προορισμού

29-08-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Η σχέση ποιότητας/τιμής καθίσταται το καθοριστικό κριτήριο για την επιλογή προορισμού διακοπών. Το στοιχείο αυτό αναδεικνύει έρευνα σε 180.000 ταξιδιώτες σε 28 χώρες, που διενήργησε το δίκτυο συμβούλων δημοσίων σχέσεων Travel Lifestyle Network (TLN) σε συνεργασία με τη βρετανική δεξαμενή σκέψης Thrive and Audience Net.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας στη γερμανική αγορά, που έδωσε στη δημοσιότητα το δίκτυο δημοσίων σχέσεων KPRN Network, το 26% των ερωτηθέντων στη Γερμανία δήλωσαν ότι προσέχουν ιδιαίτερα την σχέση ποιότητας/τιμής όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι, ενώ η ψυχαγωγική αξία του ταξιδιού προέχει ως κριτήριο επιλογής προορισμού για το 21%.

Όπως δήλωσε η Hanna Kleber, ιδρυτικό μέλος του Travel Lifestyle Network και Διευθύνουσα Σύμβουλο του KPRN, η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα ότι το αυξανόμενο κόστος ζωής έχει πλέον σημαντικό αντίκτυπο στη γερμανική και διεθνή ταξιδιωτική συμπεριφορά. Η ίδια εκτιμά ότι η τιμή θα καθορίσει τη συμπεριφορά κράτησης για το ερχόμενο φθινόπωρο και για το 2023. Σε αυτή τη δύσκολη εποχή, όπως τονίζει, η τιμή θα είναι κυρίαρχο κριτήριο στις επιλογές διακοπών, βάζοντας στη άκρη την πραγματική ποιότητα του προϊόντος.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το 28% των Γερμανών θα ήθελε να ταξιδέψει στο εξωτερικό φέτος, ενώ το 27% θα ήθελε να κάνει διακοπές στη Γερμανία.

Οι δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες  

Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν επίσης για τις πιο δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες στα ταξίδια αναψυχής στη Γερμανία. Η έρευνα έδειξε ότι η Lufthansa έρχεται πρώτη με 58% και η TUI Fly στη δεύτερη θέση με 38%. Ακολουθούν η Condor (34%), η Eurowings (33%) και η Emirates (27%).

Σε όλη την Ευρώπη, ωστόσο, η Ryanair είναι η πιο δημοφιλής αεροπορική εταιρεία για το 33% των ερωτηθέντων. Η Lufthansa έρχεται δεύτερη με 32% και η Easyjet τρίτη με 29%.

Στα επαγγελματικά ταξίδια, η πιο δημοφιλής αεροπορική εταιρεία μεταξύ των Ευρωπαίων είναι η Lufthansa (10%), ακολουθούμενη από την Air France και την British Airways (και οι δύο με 9%).

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!