«Μέλι» για τους Αμερικανούς το φθηνό ευρώ – Περισσότερα ταξίδια στην Ευρώπη ακόμα και το χειμώνα

05-09-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Αύξηση της ζήτησης των Αμερικανών για ταξίδια στην Ευρώπη ακόμη και το φθινόπωρο καταγράφεται στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά, καθώς η ισχυρή ισοτιμία του δολαρίου έναντι του ευρώ φαίνεται πως αποτελεί ισχυρό κίνητρο ταξιδιών στη γηραιά ήπειρο.

Την περασμένη εβδομάδα, η αξία του ευρώ μειώθηκε περαιτέρω έναντι του δολαρίου. Παρά το γεγονός ότι σήμερα το ευρώ βρίσκεται ελαφρώς υψηλότερα από το δολάριο, η υποτίμησή του είναι πολύ έκδηλη (Το 2008, ένα ευρώ αντιστοιχούσε σε 1,6 δολάρια!).

Ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο πληθωρισμός στην Ευρώπη μείωσαν την ισχύ του ευρώ, οδηγώντας το δολάριο σε πιο πλεονεκτική θέση. Μία από τις πρώτες συνέπειες αυτής τάσης αναμένεται να είναι η αύξηση του Αμερικανικού τουρισμού στην Ευρώπη, ιδιαίτερα σε αγαπημένες χώρες τους όπως η Ελλάδα και η Ισπανία.

Σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων του παρόχου τεχνολογικών λύσεων στα ξενοδοχεία, Shiji Group, Thomas Danielzak, καταγράφεται αύξηση των Αμερικανών ταξιδιωτών που αναζητούν και κάνουν κράτηση ταξιδιών στην Ευρώπη, ακόμη και για την περίοδο εκτός σεζόν, καθώς η ισοτιμία δολαρίου – ευρώ καθιστά τις χειμερινές διακοπές στην Ευρώπη φθηνότερες από τις αντίστοιχες στις ΗΠΑ.

διαβάστε ακόμα

Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"