Το 57% των Αμερικανών σχεδιάζει διακοπές στο εξωτερικό μέσα στους επόμενους 12 μήνες και το 86% εξετάζει ένα ταξίδι στο εσωτερικό.
Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από έρευνα της εταιρείας GWI, που διερευνά τις καταναλωτικές προτιμήσεις και συμπεριφορές στην Αμερική.
Ένα ακόμη εύρημα της έρευνας είναι ότι οι Αμερικανοί δεν έχουν ξεχάσει τα ταξιδιωτικά εμπόδια της πανδημίας, γι αυτό και το 38% αναφέρει ότι η δυνατότητα ακύρωσης ή εκ νέου κράτηση χωρίς ποινή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας γι αυτούς κατά την οργάνωση του επόμενου ταξιδιού τους, Το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε επίσης ότι θα δώσει μεγαλύτερη προσοχή στα πρότυπα υγιεινής.
«Τα δεδομένα καταδεικνύουν πραγματικά ότι, ενώ επιθυμούμε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα των ταξιδιών, οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι διστακτικοί», παρατήρησε ο Διευθυντής Έρευνας της GWI, Jason Mander.
Τα σημερινά επίπεδα ρεκόρ του πληθωρισμού που οδηγούν σε μια «κρίση κόστους ζωής» και οι ανησυχίες που προκύπτουν για μια επερχόμενη ύφεση επηρεάζουν επίσης το καταναλωτικό κλίμα. Καθώς το κόστος του ταξιδιού αυξάνεται, μαζί με όλα τα άλλα, το 36% των Αμερικανών προσέχουν πλέον ιδιαίτερα τις τιμές όταν πρόκειται για τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες, σύμφωνα με την έρευνα.
Κορυφαίες προτεραιότητες για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, όταν σχεδιάζουν τις διακοπές αυτή την εποχή, είναι να επισκεφθούν την οικογένεια, τους συγγενείς και τους φίλους (53%) ή να πάνε σε μια παραλία ή μια παράκτια απόδραση. Ωστόσο, όταν τα δεδομένα αναλύονται ανά γενεά, είναι προφανές ότι τα άτομα σε κάθε ηλικιακή ομάδα έχουν διαφορετικές προτιμήσεις για το πώς θέλουν να ταξιδέψουν.
Ιδού τι προσέχουν οι γενεές:
Baby Boomers
69% – Κόστος/Value for money
67% – Καλός καιρός/Κλίμα
64% – Αξιοθέατα προς επίσκεψη
Gen X
65% – Κόστος/Value for money
63% – Αξιοθέατα προς επίσκεψη
59% – Χαλάρωση
Millennials
58% – Διασκέδαση/Ενθουσιασμός
56% – Χαλάρωση
55% – Αξιοθέατα
Gen Z
70% – Διασκέδαση
56% – Κόστος/Value for money
56% – Καλός καιρός/Κλίμα