Έρευνα Deloitte: Οι τάσεις για ταξίδια των Αμερικάνων έως τα μέσα Ιανουαρίου

01-11-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Μετά την άνοδο των τελευταίων 18 μηνών, ο ενθουσιασμός των Αμερικανών για τα ταξίδια φαίνεται να μειώνεται, καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιά, διαπιστώνει η νέα έρευνα της Deloitte.

Αν και οι ανησυχίες για την πανδημία εξασθενούν, τα οικονομικά προβλήματα και τα ευρέως καταγεγραμμένα ζητήματα με καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, οδηγούν τους κάνουν περισσότερους ανθρώπους στην απόφαση να μείνουν σπίτι.

Ειδικότερα, η πρόθεση των Αμερικανών να ταξιδέψουν από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως τα μέσα Ιανουαρίου, μειώθηκε κατά 26% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Κάτι λιγότερο από το 1 /3 των Αμερικανών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών, κάνοντας κατά μέσο όρο δύο ταξίδια την εν λόγω σεζόν. Εκείνοι που θα ταξιδέψουν αναφέρουν ως πιο σημαντική την ανάγκη επανασύνδεσης με τους φίλους και την οικογένεια.

Αναλυτικά, σύμφωνα με την έρευνα, οι αιτίες που αρκετοί Αμερικανοί αποφάσισαν να μην ταξιδέψουν για τις γιορτές, είναι κατά ποσοστό 37% λόγω οικονομικών ανησυχιών, 30% γιατί θα ξοδέψουν τα χρήματα τους σε κάτι άλλο, 24% γιατί δεν έχουν στο μυαλό τους κάποιον προορισμό που να τους ενδιαφέρει, 18% γιατί ανησυχούν για τον κορωνοϊό ή άλλες ασθένειες και κατά 18% γιατί ανησυχούν για τις καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων.

Από την άλλη πλευρά, οι διεθνείς ταξιδιωτικές προθέσεις αυξήθηκαν σημαντικά, κυρίως γιατί οι ανησυχίες για την υγεία μειώθηκαν σε μεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτών και οι περισσότεροι προορισμοί έχουν καταργήσει  τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς για τον κορωνοϊό. Το 2022, σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό για τις γιορτές το 17% των ταξιδιωτών, από 10% που είχε την ίδια πρόθεση το 2021. Ωστόσο, η ζήτηση μπορεί να εξακολουθήσει να μειώνεται λόγω των υψηλών αεροπορικών εισιτηρίων καθώς και λόγω των έντονων προβληματισμών για τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις πτήσεων.

Περαιτέρω, η τρέχουσα έκδοση της έρευνας για τα ταξίδια διακοπών της Deloitte, αποκαλύπτει και τις αναπτυσσόμενες ταξιδιωτικές τάσεις: Οι νεαροί ταξιδιώτες εξακολουθούν να ηγούνται της ταξιδιωτικής κίνησης, ενώ οι Boomers, ενώ ξεκίνησαν καλά, φαίνεται να δείχνουν ξανά διστακτικότητα. Τέλος, οι ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας συνεχίζουν να αποτελούν όφελος για τα ταξίδια, διευρύνοντας τον αριθμό των ημερών που περνούν πολλοί Αμερικανοί εκτός σπιτιού. Συνολικά, λόγω της δυνατότητας να εργάζονται εξ αποστάσεως, οι ταξιδιώτες προσθέτουν κατά μέσο όρο 6 ημέρες ταξιδιού κατά τη διάρκεια της σεζόν.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024