Η γαστρονομία, τα ψώνια, οι δυνατότητες για υπαίθριες δραστηριότητες και σωματική άσκηση είναι οι εμπειρίες που προσελκύουν περισσότερο τους Αμερικανούς στην Ισπανία, σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας ισπανικής πλατφόρμας ανάλυσης τουριστικών δεδομένων Mabrian. Συμπληρωματικά, ελκύουν τους Αμερικανούς και ο πολιτισμός και οι χώροι πρασίνου.
Η έρευνα περιέλαβε 38.933 τουρίστες από τις Ηνωμένες Πολιτείες που επισκέφθηκαν την Ισπανία από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2022 και διέμειναν σε ξενοδοχεία και καταλύματα 4 και 5 αστέρων. Οι εν λόγω Αμερικανοί επισκέφθηκαν τους προορισμούς της Βαρκελώνης, της Μαδρίτης, της Βαλένθια, της Σεβίλλης, της Μαγιόρκα και της Τενερίφης.
Οι μισοί από αυτούς προέρχονταν κυρίως από 10 πόλεις, συμπεριλαμβανομένης της Νέας Υόρκης (14%), του Μαϊάμι (9%) και του Λος Άντζελες (6%). Το 50% ήταν άνω των 35 ετών, είχαν μέσο ετήσιο εισόδημα πάνω από 75.000 δολάρια και είχαν ολοκληρώσει πανεπιστημιακές σπουδές .
Όσον αφορά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, οι περισσότεροι Αμερικανοί που επισκέφθηκαν αστικούς προορισμούς στην Ισπανία έμειναν μεταξύ δύο και τριών ημερών. Στα νησιά, όμως, όπως στη Μαγιόρκα ή την Τενερίφη, έμειναν μεταξύ 4 και 7 ημερών. Γενικά, Αμερικανοί τουρίστες επισκέφθηκαν αυτό το καλοκαίρι 15 από τις 50 επαρχίες της Ισπανίας. Το 30% των Αμερικανών μετακόμισε σε περισσότερους από έναν προορισμούς κατά τη διαμονή τους στην Ισπανία.
Η Βαρκελώνη ήταν ο προορισμός που "κρατούσε" τους Αμερικανούς χωρίς διάθεση μετακόμισης, ενώ για παράδειγμα η Σεβίλλη επιλέχθηκε σε συνδυασμό με άλλες περιοχές.
Τέλος, εξετάζοντας δεδομένα που βασίζονται σε σχόλια και θετικές/αρνητικές αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι πτυχές που προσθέτουν αξία στους Αμερικανούς στην Ισπανία είναι η αίσθηση της ασφάλειας και του κλίματος, όπως και η τοποθεσία και η καθαριότητα των ξενοδοχειακών και λοιπών καταλυμάτων.
Περιθώρια βελτίωσης έχουν υπηρεσίες που σχετίζονται με την παροχή τουριστικών προϊόντων, όπως η τέχνη και ο πολιτισμός, η φύση, οι οικογενειακές δραστηριότητες, τα ψώνια και η ευεξία.
Όπως τονίζει η Mabrian, η γνώση ότι οι μισοί από τους επισκέπτες των ΗΠΑ προέρχονται από μόλις 10 πολιτείες και ότι το κοινωνικοοικονομικό τους προφίλ είναι υψηλό, διευκολύνει πολύ τις εκστρατείες μάρκετινγκ για τους ισπανικούς προροισμούς.