Πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών που επιλέγουν ταξίδια πολυτελείας προτιμούν να αξιοποιούν τις υπηρεσίες των ταξιδιωτικών συμβούλων για κράτηση πτήσεων στο εξωτερικό, σύμφωνα με έρευνα της Voyagu.
Η πλατφόρμα της Voyagu, η οποία χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και αποτελεί σημείο αγοράς ταξιδιωτικών υπηρεσιών, πραγματοποίησε έρευνα σε 2.050 Αμερικανούς ταξιδιώτες (ΗΠΑ, ηλικίες 40-75 ετών, με εισοδήματα από 2 εκατ. δολάρια) στο κομμάτι πολυτελών διακοπών οι οποίοι έκαναν κράτηση διεθνούς πτήσης τουλάχιστον μια φορά κατά το περασμένο εξάμηνο, εντοπίζοντας ότι το 31% καταφεύγουν στους ταξιδιωτικούς συμβούλους.
Σε ετήσια βάση, το 57,4% έκανε κράτηση για 2-5 πτήσεις, το 33% για μία πτήση και το 5,1% για πέντε ή περισσότερες. Το υπόλοιπο 4,5% έκανε κράτηση μίας πτήσης αλλά σε διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους.
Οι ερωτηθέντες επιβεβαίωσαν ότι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους αξιοποιούν τους ταξιδιωτικούς συμβούλους, πέρα από το πλεονέκτημα της καλύτερης τιμής, είναι η ανθρώπινη υποστήριξη και η εξειδίκευση σε κρυφές χρεώσεις καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Ενώ το μερίδιο των διαδικτυακών κρατήσεων που πραγματοποιούνται μεμονωμένα από κάθε ταξιδιώτες συνεχίζει να είναι υψηλό (69%) καθώς και των κρατήσεων στις σελίδες των αεροπορικών εταιριών (41,6%), όταν οι τιμές είναι συγκρίσιμες, το 31% προτιμά κράτηση μέσω ταξιδιωτικού συμβούλου.
Η έρευνα αποκάλυψε ακόμα ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ της συχνότητας και των λόγω για το ταξίδι στην επιλογή ταξιδιωτικού συμβούλου, και η προτίμηση για κράτηση με ταξιδιωτικό σύμβουλο δεν εντοπίζεται με διαφορετικό τρόπο στα δύο φύλα.
Το μέγεθος της αγοράς του κλάδου των ταξιδιωτικών πρακτορείων στις ΗΠΑ ανήλθε σε 38,65 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2021 και προβλέπεται να φτάσει τα 48,53 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Οι κύριοι θετικοί παράγοντες που επηρεάζουν αυτόν τον κλάδο είναι τα διεθνή ταξίδια από κατοίκους των ΗΠΑ.