Τουρισμός | Περισσότεροι Αμερικανοί σχεδιάζουν το 2023 διεθνή ταξίδια- μειώνεται η αφοσίωση στα brand

22-12-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Έξι στους 10 Αμερικανούς ενήλικες σχεδιάζουν να κάνουν ένα ταξίδι μέσα στους επόμενους έξι μήνες, παρά τις ανησυχίες για την οικονομική τους κατάσταση, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της MMGY Travel Intelligence, που αποτελεί μέρος της έρευνας «Winter Edition» του πορτρέτου των Αμερικανών ταξιδιωτών για το 2022, που διεξήχθη με δείγμα πάνω από 4.500 ενήλικες. .

Μεταξύ εκείνων που ανέφεραν ότι δεν έχουν ταξιδιωτικά σχέδια μέσα στους επόμενους έξι μήνες, το 45% ανέφερε το υψηλό κόστος του ταξιδιού και το 41% τη δυσχερή οικονομική τους κατάσταση ως την κύρια αιτία που δεν ταξιδεύουν. Ένας μικρότερος αριθμός, το 25%, ανέφερε ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για να ταξιδέψουν - αύξηση 9% από την τελευταία έρευνα, που διεξήχθη τον Ιούλιο.

Το ένα τέταρτο των Αμερικανών με ταξιδιωτικά σχέδια προγραμματίζει διεθνή ταξίδια μέσα στους επόμενους έξι μήνες, μια σημαντική αύξηση 19% από την ίδια περίοδο το 2021 και η υψηλότερη των τελευταίων τριών ετών, απόδειξη ότι η ζήτηση για διεθνή ταξίδια αυξάνεται, παρά τις γεωπολιτικές συγκρούσεις και τα αυξανόμενα έξοδα μετακίνησης.

Πάνω από το 55% των ταξιδιωτών αναψυχής ενδιαφέρονται για κρουαζιέρες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, με τη μεγαλύτερη ζήτηση να παρατηρείται από τους Millennials, τους Αμερικανούς με παιδιά και εκείνους που αναφέρουν υψηλότερα οικογενειακά εισοδήματα.

Η αφοσίωση σε συγκεκριμένα brand αεροπορικών εταιρειών ή ξενοδοχείων φαίνεται να μειώνεται και μόνο 4 στους 10 ταξιδιώτες αναφέρουν πίστη σε μια συγκεκριμένη μάρκα. Αυτό μπορεί να προέρχεται από την αυξημένη επιθυμία να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να εξοικονομήσουν χρήματα. Η Marriott και η American Airlines ανέφεραν την υψηλότερη αφοσίωση στην εμπορική φίρμα, κερδίζοντας την αφοσίωση του 57 και του 54% των Αμερικανών που εξακολουθούν να είναι πιστοί στις επωνυμίες.

Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία εξακολουθούν να είναι δημοφιλή, με το 75% των ταξιδιωτών αναψυχής να χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα, όπως το Expedia ή το Tripadvisor, για να συγκρίνουν τιμές ή διαθεσιμότητα. 

Ο Αμερικανός ταξιδιώτης σε διεθνή ταξίδια είναι συνήθως πιο εύπορος ταξιδιώτης και επομένως επηρεάζεται αναλογικά λιγότερο από το αυξανόμενο κόστος και τις πληθωριστικές πιέσεις, δήλωσε ο Chris Davidson, EVP της MMGY Travel Intelligence. Επιπλέον, είπε, η ισχυρή ισοτιμία του δολαρίου και το γεγονός ότι οι διεθνείς προορισμοί αίρουν όλα τα ταξιδιωτικά εμπόδια υποστηρίζουν την εκτίμηση ότι το 2023 τα διεθνή ταξίδια θα είναι ένας τομέας ισχύος για την οικονομία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας το 2023.

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, η επιθυμία για νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες εξακολουθεί να παραμένει στην κορυφή των τάσεων για τους Αμεριανούς ταξιδιώτες, ακόμη και πιο πάνω από τις οικονομικές ανησυχίες.

διαβάστε ακόμα

Κύπρος | Η ροή δεκάδων χιλιάδων εργαζομένων από το εξωτερικό ώθησε την ανάπτυξη
Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Ρόδο
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και στην Κω
Συνάντηση για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών στη Λάρισα
Νέες δωρεές από ξενοδοχεία σε δομές υγείας
Γαστρονομικός τουρισμός | Η ΕΕ αναδεικνύει και προστατεύει 114 ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα
Ξενοδοχεία/ Απευθείας κρατήσεις: Ραγδαία αύξηση των πωλήσεων από κινητά – Οι νέες προκλήσεις
Διαβούλευση ΜΠΕ για κατασκευή πεντάστερου ξενοδοχείου στην Κω
Κ.Μητσοτάκης | Τουριστικές επενδύσεις 1 δισ. ευρώ στην Ερμιονίδα
Τουρισμός | Πώς επιλέγουν διακοπές οι Αμερικανοί και Καναδοί ταξιδιώτες: Πολιτισμός, ασφάλεια και πολλαπλοί προορισμοί