Έπειτα από 2 χρόνια πανδημίας, τον Ουκρανικό πόλεμο και τη σύνθεση μακροοικονομική κατάσταση, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν αυξημένη διάθεση για ταξίδια με σκοπό στο πλαίσιο αυτών να μπορούν να βοηθούν άλλους.
To 71% των Αμερικανών έχουν κάνει διακοπές εθελοντισμού, με το αντίστοιχο μέσο όρο παγκοσμίως να ανέρχεται μόλις σε 38%.
Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (48%) έχουν μεγαλύτερη διάθεση να κάνουν διακοπές εθελοντισμού το 2023 σε σύγκριση με την εποχή προ πανδημίας, έναντι 32% του παγκόσμιου μέσου όρου που επιθυμεί το ίδιο.
Μόλις το 19% των Αμερικανών δεν έχει κάνει ποτέ ταξίδι εθελοντισμού, έναντι 55% του παγκόσμιου μέσου όρου.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε τον Αύγουστο του 2022 το online ταξιδιωτικό γραφείο eDreams σε δείγμα 10.000 ανθρώπων από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Σουηδία, το Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ, με σκοπό να αποκαλύψει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για μία από τις πολυαναμενόμενες τάσεις στα ταξίδια για το 2023: τα ταξίδια με νόημα.
Αναλύοντας τα κίνητρα όσων θα ήθελαν να κάνουν διακοπές εθελοντισμού, περισσότεροι από τους μισούς (51%) ταξιδιώτες παγκοσμίως αναφέρουν μια διάθεση να βοηθήσουν όσους το χρειάζονται. Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναφέρουν ποικίλα κίνητρα όπως το να αναπτύξουν νέες δεξιότητες και επαγγελματική εμπειρία (42%), να βοηθήσουν όσους το χρειάζονται (41%), να ανακαλύψουν μια διαφορετική πραγματικότητα και κουλτούρα (41%), να συναντήσουν νέους ανθρώπους και να κτίσουν σχέσεις (40%) και να κάνουν διακοπές με φυσική δραστηριότητα (39%).
Επιπλέον, οι Αμερικανοί, ως προς την εθελοντική εμπειρία τους στο εξωτερικό, ασχολούνται με την υγειονομική υποστήριξη (42%), την προστασία της φύσης (42%), την εκπαίδευση (41%), τη βοήθεια στις τοπικές κοινότητες (40%) και οτιδήποτε αφορά τα παιδιά (36%).