Σχεδόν 7 στους 10 (68%) καταναλωτές που χρειάζονταν μικρές αλλά επείγουσες ιατρικές υπηρεσίες ενώ ταξίδευαν το προηγούμενο έτος, έλαβαν περίθαλψη μέσω επισκέψεων τηλε-υγείας με τους τακτικούς γιατρούς τους ή τα συνδεδεμένα μέλη των ομάδων φροντίδας των ιατρών τους, προσπερνώντας όλες τις άλλες επιλογές παροχής φροντίδας. Τα ανωτέρω ευρήματα προέρχονται από τη νέα έρευνα της KeyCare, την πρώτη εταιρεία εικονικής φροντίδας.
Για τους καταναλωτές που έλαβαν τηλε-υγειονομική περίθαλψη ενώ ταξίδευαν, η ταχύτητα και η ευκολία (52%) ήταν οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρέασαν τις αποφάσεις τους, ακολουθούμενες από τη δυνατότητα να λαμβάνουν φροντίδα από την τακτική ομάδα φροντίδας τους (27%) και το κόστος (19%).
Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι έλαβαν υπηρεσίες από μία ή περισσότερες επιλογές παροχής φροντίδας. Το 68% έλαβε φροντίδα μέσω τηλε-υγείας από τους τακτικούς γιατρούς της ή τα μέλη της ομάδας φροντίδας που συνεργάζεται, το 33% από τοπική κλινική επείγουσας φροντίδας, 30% μέσω τηλε-υγείας από πάροχο που δεν συνδέεται με τους τακτικούς γιατρούς του και 18% από υπηρεσία έκτακτης ανάγκης. Επειδή οι πάροχοι πρέπει να έχουν άδεια στην πολιτεία όπου βρίσκεται ένας ασθενής, τα αποτελέσματα εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το εάν ορισμένοι γιατροί ενδέχεται να παραβίασαν –εν αγνοία τους– τους κανονισμούς τηλε-υγείας όταν περιέθαλψαν ασθενείς που ταξίδεψαν εκτός πολιτείας.
Συνολικά, το 59,5% των ερωτηθέντων απάντησε ότι τον τελευταίο χρόνο, αυτοί ή ένα στενό μέλος της οικογένειάς τους χρειαζόταν ιατρική φροντίδα για ένα δευτερεύον αλλά επείγον πρόβλημα όπως ο στρεπτόκοκκος ή ένα δερματικό εξάνθημα ενώ ταξίδευαν εκτός πολιτείας. Όταν ρωτήθηκαν πώς θα αναζητούσαν την απαιτούμενη μικρή αλλά επείγουσα φροντίδα στα μελλοντικά τους ταξίδια, το 50% των καταναλωτών είπε ότι η κύρια προτίμησή τους ήταν μέσω επισκέψεων τηλε-υγείας με τους τακτικούς γιατρούς τους ή συνδεδεμένα μέλη των ομάδων φροντίδας των ιατρών τους, ακολουθούμενα από τα επείγοντα (20%), κλινικές επείγουσας φροντίδας (15%) και τηλε-υγεία από πάροχο μη συνδεδεμένο με τους τακτικούς γιατρούς τους (15%).
‘Όπως ανέφερε σχετικά ο κ. Lyle Berkowitz, MD, Διευθύνων Σύμβουλος της KeyCare, τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει σημαντική ζήτηση των καταναλωτών για υπηρεσίες τηλε-υγείας ενώ ταξιδεύουν, αλλά εξίσου σημαντικό, αποκαλύπτουν μια ισχυρή προτίμηση των ασθενών για εικονικές επισκέψεις με παρόχους τηλε-υγείας που είναι στενά συνδεδεμένοι με το κύριο σύστημα υγείας τους.