Tα δύο τρίτα των Αμερικανών ταξιδιωτών πλέον αντλούν έμπνευση, ενημερώνονται και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους μέσα από ταξιδιωτικά βίντεο, έναντι λιγότερων από τους μισούς πριν μια διετία.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη της Longwoods International, η δημοφιλέστερη πηγή ταξιδιωτικών βίντεο για τους Αμερικανούς είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το TikTok και το Snapchat, με το 36% να παρακολουθούν τέτοιο περιεχόμενο βίντεο έναντι αντίστοιχου ποσοστού 17% το 2021.
Το 32% των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι αποκτούν πρόσβαση σε ταξιδιωτκά βίντεο μέσα από διαδικτυακές πηγές όπως το YouTube και το Vimeo, ενώ το 24% ότι παρακολουθούν τέτοιο περιεχόμενο μέσα από υπηρεσίες streaming όπως οι Netflix, Hulu, Apple και Disney+.
Μόλις το 20% αναζητούν περιεχόμενο ταξιδιωτικών βίντεο από παραδοσιακές πηγές όπως τα τηλεοπτικά προγράμματα.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της Miles Partnership στις 29 Μαρτίου του 2023 σε τυχαίο δείγμα 1.000 καταναλωτών άνω των 18 ετών.