Βρετανικός τουρισμός | Έρευνα: Πρώτη επιθυμία οι καλοκαιρινές διακοπές - Ισπανία, Ελλάδα και Γαλλία οι top προορισμοί

18-05-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Οι καλοκαιρινές διακοπές αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα για τους Βρετανούς παραθεριστές, σύμφωνα με έρευνα της EasyJet.

Παρά την οικονομική κρίση, που βιώνουμε όλοι, περισσότεροι από τους μισούς από τους 2.000 Βρετανούς που ρωτήθηκαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι βασική επιδίωξη παραμένουν οι καλοκαιρινές τους διακοπές. Μάλιστα, το 80% ανέφερε ότι έχει αποφασίσει ήδη για τις εφετινές διακοπές.

Η Ευρώπη βρίσκεται στην πρώτη θέση για τους Βρετανούς παραθεριστές με τα δύο τρίτα (74%) να σχεδιάζουν διακοπές σε ευρωπαϊκό προορισμό, με την Ισπανία (23%), την Ελλάδα (9%) και τη Γαλλία (5%) να είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί.

Η πλειονότητα όσων απάντησαν στην έρευνα (87%) θα ξοδέψει περισσότερα ή περίπου τα ίδια στις διακοπές φέτος με ότι το 2022, παρά την αύξηση του κόστους ζωής, με το 42% να θεωρεί πολύ σπουδαίο στη ζωή του ένα ταξιδιωτικό διάλειμμα και το 37% να αναδεικνύει τις αναμνήσεις των διακοπών ως το πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο. 

Περισσότεροι από   τους μισούς (56%) δηλώνουν ότι η πανδημία έχει αλλάξει τις απόψεις τους για τα ταξίδια με πάνω από το ένα τρίτο (35%) να λένε ότι πλέον δίνουν μεγαλύτερη αξία στην απόλαυση της ζωής.

Σχεδόν ένας στους τρεις (30%) λέει ότι συνήθιζε να θεωρεί δεδομένα τα ταξίδια, αλλά μετά από τους περιορισμούς της πανδημίας τώρα θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο την ελευθερία στα ταξίδια.

Σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) δηλώνει ότι ταξιδεύει περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία, με το μισό (48%) να λέει ότι πλέον εκτιμά την εμπειρία περισσότερο από τα αντικείμενα. 

Σχεδόν οι μισοί (46%) λένε ότι χρειάζονται περισσότερα ταξιδιωτικά διαλείμματα από την καθημερινότητα και ένα παρόμοιο ποσοστό (39%) ερωτώμενων θέλει να αναπληρώσει τα χρόνια που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν.

Το 47% έκανε οικονομία στα έξοδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τώρα χρησιμοποιεί αυτά τα χρήματα για να τα δαπανήσει για ταξίδια. 

Εν τω μεταξύ, τέσσερις στους πέντε (82%) μειώνουν τα γεύματα σε πακέτο (45%), τα δείπνα και τα ποτά έξω (42%) μαζί με την αγορά ρούχων και αξεσουάρ (30%) για να είναι βέβαιοι ότι θα έχουν χρήματα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. 

Αν είχαν επιλογή, θα προτιμούσαν να ξοδέψουν τα χρήματά τους στις καλοκαιρινές διακοπές (66%) έναντι της ανακαίνισης του σπιτιού (49%), για αγορά νέου αυτοκινήτου (39%) ή για ένα γραφείο στο σπίτι (16%). 

Τέλος, το 27% κάνουν κράτηση σε πιο οικονομικά ξενοδοχεία και θέρετρα, ενώ σχεδόν οι μισοί (45%) επιλέγουν αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet, Johan Lundgren δήλωσε ότι οι καλοκαιρινές διακοπές ήταν πάντα η πιο σημαντική περίοδος της χρονιάς για τους περισσότερους Βρετανούς, καθώς δίνουν την ευκαιρία στις οικογένειες και τις παρέες να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να περάσουν χρόνο μαζί, να χαλαρώσουν και να δημιουργήσουν αναμνήσεις ζωής. 

Η πανδημία επανέφερε ξανά την αξία των ταξιδιών στη ζωή μας, είπε, και έδειξε ότι τα ταξίδια είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα στις προαιρετικές δαπάνες των νοικοκυριών.

«Και αντί το κόστος ζωής να μειώνει τη ζήτηση, φαίνεται ότι τα ταξίδια είναι πιο σημαντικά από ποτέ, με περισσότερους πελάτες να επιλέγουν αεροπορικές εταιρείες όπως η EasyJet που υπόσχονται την καλύτερη αξία», κατέληξε ο Johan Lundgren.

διαβάστε ακόμα

Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο