Τουρισμός | Η ακρίβεια συρρικνώνει τις διακοπές των Γάλλων

30-05-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Το 52% των Γάλλων αναθεωρούν τα σχέδια των διακοπών τους λόγω της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος. Μάλιστα, το 60% περιορίζει τις ημέρες διακοπών, λόγω της ακρίβειας, σύμφωνα με τα στοιχεία του Sofinco Consumption and Daily Barometer.

Η Sofinco είναι μέλος της Crédit Agricole Consumer Finance, που είναι ένας από τους 3 κορυφαίους παίκτες καταναλωτικής πίστης στην Ευρώπη, με σχεδόν 10.000 υπαλλήλους σε 17 ευρωπαϊκές χώρες, το Μαρόκο και την Κίνα. Ο όμιλος Crédit Agricole είναι ο  μεγαλύτερος χρηματοδότης της γαλλικής οικονομίας και μια από τις κορυφαίες τράπεζες στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με την έρευνα, ενώ η πρόθεση των Γάλλων να κάνουν διακοπές αυτό το καλοκαίρι παραμένει σταθερή (-2 πόντους σε σύγκριση με το 2022), οι Γάλλοι αναγκάζονται να επανεξετάσουν τα σχέδιά τους για τις διακοπές, καθώς ο πληθωρισμός οδήγησε σε έκρηξη των τιμών σε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες.

Ο μέσος προβλεπόμενος προϋπολογισμός για διακοπές έχει αυξηθεί κατά 8% σε σχέση με πέρυσι, με το αναμενόμενο κόστος να ανέρχεται σε 1.512 ευρώ έναντι 1.396 ευρώ τον Ιούλιο του 2022 . Για τα νοικοκυριά με παιδιά, ο μέσος προϋπολογισμός είναι υψηλότερος στα 1.641 ευρώ έναντι 1.498 ευρώ το 2022, που αντιπροσωπεύει αύξηση 9%.

Το 71% των Γάλλων δυσκολεύεται να πάει διακοπές. Το ένα τέταρτο από αυτούς δηλώνει ότι μείωσε τον προϋπολογισμό τους για μεταφορές (28%) και για φαγητό (25%) για να μπορέσουν να πάνε διακοπές αυτό το καλοκαίρι. Το 40% δηλώνουν ότι δεν σκοπεύουν να φύγουν το καλοκαίρι, περισσότεροι από τους μισούς παραδέχονται ότι δεν έχουν τη δυνατότητα (58%) και περιμένουν προσφορές της τελευταίας στιγμής για να εξετάσουν το ενδεχόμενο διακοπών.

Όσοι πρόκειται να ταξιδέψουν, σχεδιάζουν μικρότερες διαμονές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, σύμφωνα με τα όρια του προϋπολογισμού τους.

Έτσι, το 10% θα πάει διακοπές για λιγότερο από μια εβδομάδα (+2 πόντους σε σύγκριση με το 2022), το 36% θα πάει για μια εβδομάδα (+2 πόντους σε σύγκριση με το 2022) και το 32% για δύο εβδομάδες (-4 πόντους σε σύγκριση με το 2022). Μόνο το 22% θα μείνει για τρεις εβδομάδες ή περισσότερο (σταθερό σε σύγκριση με το 2022). Περισσότεροι από τους μισούς Γάλλους (52%), όπως προαναφέρθηκε, δηλώνουν ότι η τρέχουσα οικονομική κατάσταση τους αναγκάζει να αναθεωρήσουν τα σχέδια των διακοπών τους.

Το ποσοστό των Γάλλων που αναφέρουν ότι περιορίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των διακοπών τους έχει μειωθεί κατά 7 μονάδες σε σύγκριση με το 2022 (41%). Και τα τρία τέταρτα από αυτούς το κάνουν, αρκεί να μην αυξάνει τον προϋπολογισμό των διακοπών τους. Η συντριπτική πλειονότητα θεωρεί ότι ο φιλικός προς το περιβάλλον τουρισμός είναι μια αποτελεσματική λύση για την προστασία του περιβάλλοντος (72%, -3 βαθμοί σε σύγκριση με το 2022), ότι είναι ωφέλιμος για την κοινωνία (70%, -4 βαθμοί) και το 79% αναφέρει ότι ενδιαφέρεται να ανακαλύψει νέα μέρη (78%, -5 βαθμοί).

Ωστόσο, οι φιλικές προς το περιβάλλον διακοπές θεωρούνται ακόμη πιο ακριβές από τους ερωτηθέντες (73%, +4 βαθμοί σε σύγκριση με το 2022) και πολύπλοκες στην οργάνωση (60%, +5 βαθμοί).

διαβάστε ακόμα

FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα