Ηνωμένο Βασίλειο-Έρευνα: Το 70% των επιχειρήσεων εστίασης θα αυξήσει τις τιμές του

09-06-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Censuswide για λογαριασμό της εταιρείας τροφίμων,  Peckwater Brands (PWB), το 70% των επιχειρήσεων εστίασης του Ηνωμένου Βασιλείου, πρόκειται να αυξήσει τις τιμές το επόμενο έτος.

Ειδικότερα, η νέα έρευνα η οποία διενεργήθηκε μεταξύ 250 ανώτερων στελεχών λήψης αποφάσεων στις επιχειρήσεις εστίασης, φαγητού σε πακέτο, καφέ και μπαρ του Ηνωμένου Βασιλείου,  διαπίστωσε ότι το 44% των επιχειρήσεων λειτουργούν με ζημία, με το 53% να επηρεάζεται από την αύξηση του κόστους των αγαθών και το 50% από τους υψηλότερους λογαριασμούς ενέργειας.

Παράλληλα, το 70% έχει την πεποίθηση ότι θα πρέπει να αυξήσει τις τιμές για να επιβιώσει, ενώ το 1/3 (34%) δεν πιστεύει ότι η επιχείρησή του θα επιβιώσει τους επόμενους 12 μήνες.

Ως αποτέλεσμα, πάνω από τα 2/5 των επιχειρήσεων εστίασης του Ηνωμένου Βασιλείου λειτουργούν με ζημιές, με τη συντριπτική πλειονότητα να προσβλέπει σε αυξήσεις τιμών.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 1/3 των επιχειρήσεων εστίασης (34%) παλεύει με υψηλότερα επιτόκια, ενώ το 29% αγωνίζεται με τα αυξημένα εμπορικά ενοίκια. Μάλιστα, οι περισσότεροι (55%) αγωνίζονται να βρουν επαρκές προσωπικό, ώστε να λειτουργήσουν αποτελεσματικά.

Ο πληθωρισμός δεν αυξάνει απλώς το κόστος των επιχειρήσεων φιλοξενίας – η πλειοψηφία (70%) αναφέρει ότι οι πελάτες ξοδεύουν σημαντικά λιγότερα από ό,τι πριν από 12 μήνες.

Οι συνθήκες για τις επιχειρήσεις εστίασης είναι αναμφισβήτητα δύσκολες, καθώς οι τιμές των τροφίμων, οι αυξημένοι λογαριασμοί ενέργειας και η πτώση των καταναλωτικών δαπανών, έχουν συνολικά αξιοσημείωτα αντίκτυπο. Σύμφωνα με την έρευνα, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της εστίασης δεν θα παύσουν σύντομα. Η αύξηση των τιμών μπορεί να είναι η μόνη διαθέσιμη επιλογή σε πολλές επιχειρήσεις, αλλά με τους καταναλωτές να παλεύουν με την κρίση του κόστους ζωής και να αναζητούν χαμηλότερες τιμές όπου είναι δυνατόν, αυτή η ενέργεια θα μπορούσε να βλάψει τις πελατειακές βάσεις τους. 

Ακριβώς όπως κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι επιχειρήσεις εστίασης πρέπει να βασίζονται στην εφευρετικότητα, την αποτελεσματικότητα και την καινοτομία για να επιβιώσουν, πόσο μάλλον να ευδοκιμήσουν. Σύμφωνα με τον κ. Sam Martin, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Peckwater Brands, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν όλες τις ευκαιρίες που έχουν στη διάθεσή τους, είτε αυτό συνεπάγεται μείωση του κόστους, είτε αναζήτηση τρόπου αύξησης των εσόδων και του όγκου των παραγγελιών, καθώς και να βελτιώσουν το μάρκετινγκ και τις επωνυμίες τροφίμων που χρησιμοποιούν στις κουζίνες τους. 

 

 

 
 

διαβάστε ακόμα

FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα