Τουρισμός | Ένας στους 4 Γερμανούς δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει διακοπές το 2023

27-06-23 | ΑΓΟΡΕΣ

H ακρίβεια συνεχίζει να αποτελεί πρόβλημα για πολλούς Γερμανούς καταναλωτές, οι οποίοι, ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνατότητες, σκοπεύουν είτε να μην κάνουν διακοπές αυτή τη χρονιά, είτε να περιορίσουν τα έξοδα στην περίπτωση που ταξιδέψουν.

Λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των απότομων αυξήσεων στο κόστος των αερομεταφορών και της διαμονής, μεγάλο ποσοστό των Γερμανών, κυρίως από τα χαμηλά εισοδήματα αλλά και από τη μεσαία τάξη, αδυνατεί να καλύψει πλέον το κόστος των διακοπών του αυτή τη χρονιά.

Όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα που διενήργησε το Ινστιτούτο ερευνών  κοινής γνώμης Civey σε δείγμα 10.000 Γερμανών για λογαριασμό του Spiegel, το ποσοστό όσων δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν φέτος διακοπές ανέρχεται στο 25%.

Η κρίση ακρίβειας έχει πλήξει περισσότερο τα χαμηλότερα εισοδήματα, με το 65% των Γερμανών σε νοικοκυριά με μηνιάτικο μικρότερο από 1.500 ευρώ να μην έχουν τη δυνατότητα για διακοπές. Στο εύρος μηνιαίου εισοδήματος από 1.500 ευρώ έως 2.499 ευρώ, το αντίστοιχο ποσοστό είναι μικρότερο αλλά δεν παύει να ανέρχεται στο ισχυρό 40%.

Ακόμα και στη μεσαία τάξη, όμως, όπου ο μηνιαίος μισθός κυμαίνεται στο εύρος των 2.500 - 3.499 ευρώ, παρατηρείται ότι το 20% θεωρούν τις διακοπές υπερβολικά ακριβή υπόθεση.

Παράλληλα, η έρευνα έδειξε ότι το 24% των Γερμανών θα χρειαστεί να περιορίσει τα έξοδά του κατά τη διάρκεια των διακοπών, είτε περιορίζοντας τη διάρκειά τους είτε αναζητώντας πιο οικονομικούς προορισμούς.

Σύμφωνα με την πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Ένωσης Οργανισμών Καταναλωτή (vzbv), Ramona Pop, η οικονομική ανησυχία αναγκάζει τους Γερμανούς να εξοικονομούν σε όλα τα επίπεδα της καθημερινότητας, καθώς η σχετική έρευνα που δημοσιεύθηκε στα μέσα Ιουνίου δείχνει ότι η καταναλωτική κρίση δεν βρίσκεται κοντά στο τέλος της.

Η παραπάνω έρευνα έδειξε ότι το 56% των Γερμανών θα ταξιδέψουν λιγότερο το 2023, ενώ το 76% ότι επιχείρησε να εξοικονομήσει στο κόστος ενέργειας χρησιμοποιώντας τη σε μικρότερο βαθμό. Το 61% επισκέπτεται εστιατόρια και μπαρ λιγότερο συχνά και το 44% εξοικονομεί ακόμα και στην αγορά τροφίμων.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας