Μεταξύ των δημοφιλέστερων ελληνικών προορισμών για τους Σουηδούς τουρίστες συγκαταλέγονται, πλην της Αθήνας, η Ρόδος, η Κρήτη, η Σάμος, η Ζάκυνθος και η Κέρκυρα.
Παράλληλα, όμως, με την αύξηση του προερχόμενου από την Σουηδία τουρισμού αυξάνεται και η γνώση των Σουηδών σχετικά με τα ελληνικά προϊόντα. Οι Σουηδοί, έτσι, μαζί με την ιστορία και τον πολιτισμό, διαμορφώνουν εικόνα και για την ελληνική διατροφή την οποία αναζητούν με την επιστροφή τους στη χώρα. Αυτό σημειώνει, μεταξύ άλλων, σε έκθεση του το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στη Στοκχόλμη.
Επίσης, σημειώνει ότι οι Σουηδοί είναι ενημερωμένοι καταναλωτές. Όσο περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αντλήσουν για το προϊόν και την εταιρεία που το παράγει τόσο πιο πιθανό είναι να το καταναλώσουν, υπό την προϋπόθεση πάντα ότι συμβαδίζει με αυτό που ζητούν αλλά και τις αξίες τους. Δύο από τις σημαντικότερες αξίες που παίζουν μείζονα ρόλο στις επιλογές των Σουηδών είναι η βιωσιμότητα και η κυκλική οικονομία. Οι απαιτήσεις βιωσιμότητας στη σουηδική οικονομική ανάπτυξη είναι οριζόντιες και καλύπτουν όλο το φάσμα της σουηδικής παραγωγής αλλά και κατανάλωσης. Στην πραγματικότητα η βιωσιμότητα έχει γίνει κάτι περισσότερο από μια τάση και αποτελεί πλέον τμήμα του σουηδικού τρόπου ζωής.
Ως εκ τούτου οι ενδιαφερόμενοι για την αγορά της Σουηδίας πρέπει να είναι έτοιμοι ότι θα γίνουν αποδέκτες:
-αυξημένου ενδιαφέροντος για φιλικά προς το περιβάλλον υλικά
-αυξημένου ενδιαφέροντος για διαφάνεια, σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, συμπεριλαμβανομένου όχι μόνο του παραγωγού αλλά και των προμηθευτών του,
-ζήτησης για έξυπνες ή πιο βιώσιμες συσκευασίες, συμπεριλαμβανομένων εναλλακτικών του πλαστικού λύσεων, που μειώνουν το “αποτύπωµα άνθρακα”
-αυξημένης ζήτησης βιολογικών και άλλων πιστοποιήσεων βιωσιμότητας
Επίσης, η Σουηδία είναι μια χώρα που αναζητά το νέο σε όλα τα επίπεδα. Είτε πρόκειται για νέες τεχνολογίες, είτε για νέα προϊόντα. Οι Σουηδοί καταναλωτές είναι early adopters και έχουν ανοιχτό πνεύμα. Η τάση αυτή καλλιεργείται περαιτέρω από το γεγονός ότι οι Σουηδοί είναι ένας από τους πλέον εξωστρεφείς και ταξιδεμένους λαούς ενώ επίσης καλωσορίζουν τους ξένους πολιτισμούς στη χώρα τους. Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους Σουηδούς καταναλωτές και συνεργάτες είναι σημαντική. Αποτελεί μια χρονοβόρο διαδικασία αλλά όταν εδραιωθεί, η πίστη αυτή είναι ισχυρή και διαχρονική. Αυτό μεταφράζεται βέβαια και, ως ένα βαθμό, ως εμπόδιο για κάποια νεοεισερχόμενη εταιρεία στην αγορά που θέλει να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς από προϊόντα που είναι ήδη καθιερωμένα.
Επιδιώκοντας τη διαχρονική σχέση με προϊόντα που εμπιστεύονται, οι Σουηδοί καταναλωτές διατίθενται να καταβάλουν υψηλότερη τιμή προτιμώντας λύσεις υψηλής ποιότητας, από φθηνές ή βολικές επιλογές. Η τάση της υγιεινής διαβίωσης είναι εγγενής στου σουηδικό πληθυσμό, και οι σχετικές καταναλωτικές τάσεις διευρύνονται. Αυτό έχει οδηγήσει σε ζήτηση, μεταξύ άλλων, για πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων, και σε αυξημένο ενδιαφέρον για υγιεινούς τρόπους ζωής, όπως η ύπαιθρος και ο αθλητισμός.