Τουρισμός: Μεγαλύτερη από ποτέ η διάθεση των Ελβετών τουριστών για ταξίδια - Με ποια κριτήρια επιλέγουν προορισμό

30-10-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Υψηλότερη από ποτέ εμφανίζεται η διάθεση των Ελβετών για ταξίδια, με το 28% να αναφέρει ότι επιθυμεί να ταξιδέψει περισσότερο από την προπανδημική περίοδο μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε ο τουριστικός όμιλος Hotelplan σε δείγμα 1.113 ανθρώπων από τη χώρα.

Η έρευνα έδειξε ότι...

-Ανάλογα με τη γλώσσα που μιλούν οι Ελβετοί, εκείνοι που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο ανήθαν στο 27% των Γαλλόφωνων, στο 28% των Γερμανόφωνων και στο 42% των Ιταλόφωνων.

-Οι Ελβετοί επιθυμούν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια, με το 36% να δηλώνουν αυξημένο ταξιδιωτικό προϋπολογισμό.

-Οι online αναζητήσεις είναι η κύρια μέθοδος επιλογής ταξιδιωτικού προορισμού (51%) και ακολουθούν οι συστάσεις φίλων (32%) και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία (14%).

-Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν δημοτικότητα, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ηλικιών, με το Instagram να ξεχωρίζει (12%), ενώ το Facebook και το TikTok ακολουθούν (7% και 6% αντίστοιχα).

-Οι Ελβετοί καταναλωτές προτιμούν να κάνουν κράτηση ξεχωριστά για τα ταξίδια και το κατάλυμά τους (33%), με την πλειοψηφία να επιλέγει το αεροπλάνο ως το πιο αγαπημένο μέσο μεταφοράς (41%).

-Κατά την επιλογή καταλύματος, οι πιο σημαντικοί παράγοντες είναι η άνεση (53%), η τιμή (49%) και η τοποθεσία (47%). Προτιμώμενο κατάλυμα είναι το ξενοδοχείο ή το θέρετρο (54%), ακολουθούμενο από τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα (23%), το δεύτερο σπίτι τους (15%) ή τροχόσπιτα και σκηνές (3%).

διαβάστε ακόμα

Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας
Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019