Υψηλότερη από ποτέ εμφανίζεται η διάθεση των Ελβετών για ταξίδια, με το 28% να αναφέρει ότι επιθυμεί να ταξιδέψει περισσότερο από την προπανδημική περίοδο μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.
Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε ο τουριστικός όμιλος Hotelplan σε δείγμα 1.113 ανθρώπων από τη χώρα.
Η έρευνα έδειξε ότι...
-Ανάλογα με τη γλώσσα που μιλούν οι Ελβετοί, εκείνοι που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο ανήθαν στο 27% των Γαλλόφωνων, στο 28% των Γερμανόφωνων και στο 42% των Ιταλόφωνων.
-Οι Ελβετοί επιθυμούν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια, με το 36% να δηλώνουν αυξημένο ταξιδιωτικό προϋπολογισμό.
-Οι online αναζητήσεις είναι η κύρια μέθοδος επιλογής ταξιδιωτικού προορισμού (51%) και ακολουθούν οι συστάσεις φίλων (32%) και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία (14%).
-Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν δημοτικότητα, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ηλικιών, με το Instagram να ξεχωρίζει (12%), ενώ το Facebook και το TikTok ακολουθούν (7% και 6% αντίστοιχα).
-Οι Ελβετοί καταναλωτές προτιμούν να κάνουν κράτηση ξεχωριστά για τα ταξίδια και το κατάλυμά τους (33%), με την πλειοψηφία να επιλέγει το αεροπλάνο ως το πιο αγαπημένο μέσο μεταφοράς (41%).
-Κατά την επιλογή καταλύματος, οι πιο σημαντικοί παράγοντες είναι η άνεση (53%), η τιμή (49%) και η τοποθεσία (47%). Προτιμώμενο κατάλυμα είναι το ξενοδοχείο ή το θέρετρο (54%), ακολουθούμενο από τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα (23%), το δεύτερο σπίτι τους (15%) ή τροχόσπιτα και σκηνές (3%).