Τουρισμός | Skyscanner: Αυτές θα είναι οι κυρίαρχες τάσεις στα ταξίδια των Αμερικανών το 2024 – Οι τρεις προσωπικότητες τουριστών

30-10-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Τις σημαντικότερες τάσεις των Αμερικανών ταξιδιωτών που διαμορφώνονται ενόψει της σεζόν του 2024, παρουσιάζει η έκθεση της Skyscanner, Travel Trends 2024, η οποία βασίστηκε σε δεδομένα κρατήσεων από 80 δισ. τιμές ημερησίως αλλά και σε έρευνα σε 18.000 ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο.

Oι βασικές ταξιδιωτικές τάσεις των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ

- Η συντριπτική πλειονότητα (85%) των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τον ίδιο αριθμό διεθνών ταξιδιών, αν όχι περισσότερα, με φέτος. 

-Το 40% θεωρούν το συνολικό “vibe” ενός προορισμού σημαντικό παράγοντα όταν αποφασίζουν πού θα ταξιδέψουν το 2024. 

-Το 16% δηλώνουν ότι το κόστος μιας διαμονής σε ξενοδοχείο είναι το κύριο μέλημα κατά την επιλογή προορισμού κατά το επόμενο έτος.

-Παρά τις οικονομικές προκλήσεις, το 39% έχουν προβλέψει να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια το 2024, σε σύγκριση με το 2023.

Αναζητώντας καλά vibes

Aυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτών αναζητά πολιτιστικές εμπειρίες που τους επιτρέπουν να εξοικειώνονται με διάφορες πτυχές του προορισμού που επισκέπτονται. Οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2024 αντικατοπτρίζουν μια ποικιλία «vibes» που αναζητούν οι ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που η Skyscanner χαρακτηρίζει ως «gig-tripping», «set-jetting» και «foodie faves».

1. Gig-Tripping | Πολλοί μεγάλοι μουσικοί έχουν ανακοινώσει παγκόσμιες περιοδείες για το επόμενο έτος, ξεκινώντας μια τάση για ταξίδια συναυλιών ή ταξιδιωτών που ταξιδεύουν για να παρακολουθήσουν τις συναυλίες των αγαπημένων τους καλλιτεχνών ή συγκροτημάτων.

-Το 44% των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ δήλωσαν προθυμία να πετάξουν σε κοντινές αποστάσεις για να δουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες, με το 18% να είναι ανοιχτό για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων. 

-Το 34% δήλωσε ότι σκοπεύει να παρακολουθήσει τοπικές μουσικές εκδηλώσεις το 2024 (το 50% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών) και ένα εκπληκτικό 60% είναι επίσης ανοιχτό σε συναυλίες στο εξωτερικό.

2. Εξερευνώντας Χαρακτήρες | Η αναζήτηση εμπειριών στις πραγματικές τοποθεσίες γυρισμάτων που χρησιμεύουν ως σκηνικό τους αγαπημένες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές συνεχίζει να τροφοδοτεί τη δυναμική της τάσης του «set-jetting». Το 29% των Αμερικανών ταξιδιωτών στρέφονται στον κινηματογράφο και την τηλεόραση ως πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης. Η επιτυχημένη σειρά του Netflix, Emily in Paris, έχει εμπνεύσει τα περισσότερα ταξίδια, με έναν στους τρεις ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ να την αναφέρει ως έμπνευση για να εξερευνήσει τη Γαλλική πρωτεύουσα. Μετά την κυκλοφορία της 3ης σεζόν, το Skyscanner κατέγραψε αύξηση 32% στις πτήσεις προς Παρίσι.

3. Budget Bougie Foodies |  Για το 27% των ταξιδιωτών, η ενασχόληση με την τοπική κουζίνα των προορισμών βρίσκεται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων τους. Το 47% των Αμερικανών ταξιδιωτών δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει προορισμό με βάση την τοποθεσία ενός συγκεκριμένου εστιατορίου που θέλουν να επισκεφθούν. Λαμβάνοντας υπόψη την... τρέλα των καλοφαγάδων και το γεγονός ότι το φαγητό και τα ταξίδια πάνε χέρι-χέρι, είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι πολλοί Αμερικανοί ταξιδιώτες πιστεύουν ότι το καλό φαγητό είναι υπερβολικά ακριβό για τον προϋπολογισμό τους. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές πόλεις που διαθέτουν αυθεντικές και υψηλής ποιότητας, αλλά και προσιτές επιλογές για φαγητό. 

4. Destination Zzzz | Για το 2024, υπάρχει μια αυξανόμενη επιθυμία αποσύνδεσης και εστίασης στις αναζωογονητικές πτυχές του ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένου του ύπνου. Η σημασία της υγείας του ύπνου έχει κερδίσει την προσοχή των ταξιδιωτών και σχεδόν το 50% των Αμερικανών δίνουν πλέον μεγαλύτερη βαρύτητα στην ποιότητα του ύπνου τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους σε σχέση με το παρελθόν. Ο ύπνος από μόνος τουη κατατάσσεται πλέον ως η κορυφαία δραστηριότητα στην ατζέντα διακοπών των Αμερικανών ταξιδιωτών (24%), ακολουθούμενη από τα μαθήματα μαγειρικής (23%) και τις υπαίθριες δραστηριότητες όπως η πεζοπορία (22%). 

Αυτή η τάση αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν ολιστικές εμπειρίες που περιλαμβάνουν χαλάρωση και δέσμευση. Σχεδόν οι μισοί (49%) πιστεύουν ότι κοιμούνται καλύτερα όταν βρίσκονται στις διακοπές. Τρεις στους τέσσερις (75%) αναφέρουν ότι δεν λαμβάνουν τις συνιστώμενες 7-8 ώρες νυχτερινού ύπνου.

Τα τρία είδη ταξιδιωτικής προσωπικότητας για το 2024

Η έκθεση της Skyscanner αποκαλύπτει επίσης μερικά είδη ταξιδιωτών βάσει των συμπεριφορών τους, τα οποία αναμένεται να κυριαρχήσουν στα ταξίδια το 2024. Εκτός από την αναζήτηση πολιτιστκών εμπειριών στον προορισμό, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ταξίδια σύμφωνα με την ταξιδιωτική προσωπικότητά τους. Δείτε τρεις από αυτές...

-Αναλογικοί λάτρεις της Περιπέτειας |  Επιδιώκουν να αποσυνδεθούν από την καθημερινή χρήση της τεχνολογίας. Επαναστατώντας ενάντια στη συνεχή ψηφιακή συνδεσιμότητα, πολλοί αναζητούν «αναλογικές» περιπέτειες. Το 31% των Αμερικανών ηλικίας απόλ 18 έως 24 ετών, πακετάρουν βιντεοκάμερες, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές ή φωτογραφικές μηχανές με φιλμ 35 χιλιοστών στα ταξίδια τους. Ενώ θεωρητικά μπορεί να επιθυμούν μια πιο παραδοσιακή εμπειρία διακοπών χωρίς τεχνολογία, η διακοπή της σύνδεσης εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση. Μεταξύ των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, το 78% είπε ότι εκτιμά τον χρόνο μακριά από την τεχνολογία, αλλά σχεδόν το 50% εξακολουθούν να εργάζονται ή να σερφάρουν ατελείωτες ώρες στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. 

-Οι λάτρεις των επετειακών εορτασμών στις διακοπές |  Οι ταξιδιώτες αυτοί δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια σε ξεχωριστές τοποθεσίες όταν πρόκειται για τον εορτασμό ειδικών περιστάσεων όπως γενέθλια και επετείους. Το 70% των Αμερικανών ταξιδιωτών έχουν ήδη κάνει τέτοια ομαδικά ταξίδια με σκοπό να δημιουργήσουν κοινές αναμνήσεις, με ένα άλλο 12% να αναφέρει ότι επιθυμεί να το κάνει στο μέλλον.

- Luxe-for-Less Seekers | Με το κόστος ζωής να αυξάνεται συνεχώς, οι ταξιδιώτες αναζητούν ευκαιρίες για να απολαύσουν προσιτές εμπειρίες πολυτέλειας στα ταξίδια τους. Για το 2024, το 38% των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ θα επιδιώξουν να αναβαθμίσουν τα αεροπορικά τους ταξίδια σε Business ή First Class, ενώ το 39% σχεδιάζει να αγοράσει πρόσβαση σε lounge του αεροδρομίου. 

Υπάρχουν επίσης πολλοί απίθανοι προορισμοί σε όλο τον κόσμο που προσφέρουν διαμονή σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων σε προσιτές τιμές. Σύμφωνα με την Skyscanner, τέτοιοι προορισμοί είναι η Κουάλα Λουμπούρ, το Χόι Αν στο Βιετνάμ, τα Τίρανα, το Τσιάνγκ Μάι της Ταϊλάνδης και το Μπρνο της Τσετσενίας.

 

 

διαβάστε ακόμα

Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας
Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019