Ένας στους 3 Καναδούς επιθυμεί να ταξιδέψει το 2024 σε νέους προορισμούς, ενώ το 58% δηλώνει ότι μετά τα χρόνια της πανδημίας έχει μεγαλύτερη όρεξη για ταξίδια.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα σε 2.000 ενήλικες Καναδούς, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο του 2023, από την Research Now για λογαριασμό της British Airways.
Τα υπόλοιπα ευρήματα για την ταξιδιωτική αγορά του Καναδά, που συγκαταλέγεται στις ιδιαίτερα ποιοτικές για χώρες που αναζητούν υψηλότερου οικονομικού επιπέδου τουρίστες, όπως η Ελλάδα, είναι:
- Η Ευρώπη βρίσκεται στην κορυφή των δημοφιλών προορισμών των Καναδών, με το 42% να αναφέρει ότι σχεδιάζει να επισκεφτεί ευρωπαϊκό προορισμό το 2024. Ακολουθούν η Βόρεια και Νότια Αμερική (28%) και ένα περιπετειώδες 13% στρέφει το βλέμμα του στην Αφρική.
- Μεγαλύτερη παραμονή, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, επιθυμεί το 23%των ερωτώμενων στην έρευνα Καναδών.
- Περίπου το 29% είναι πρόθυμοι να περιηγηθούν σε νέους πολιτισμούς, ενώ το 18% αναζητεί πρωτόγνωρες εμπειρίες. Γενικά το 64% σχεδιάζει "να βγει από την πεπατημένη¨, επιλέγοντας νέες εμπειρίες.
- Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον εύρημα είναι ότι το 12% των Καναδών ενδιαφέρεται για μια ψηφιακή αποτοξίνωση, επιλέγοντας "να αποσυνδεθεί τελείως από την πρίζα" κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση ταξιδιωτικών σχεδίων για το 28% των Καναδών. ΟΙ περισσότεροι, πάντως, επηρεάζονται περισσότερο από κινηματογραφικές και τηλεοπτικές τοποθεσίες.