Νέο ρεκόρ στα ταξίδια των Αμερικανών στο εξωτερικό και πρωτίστως στην Ευρώπη αναμένει το 2024 η έρευνα Vacation Confidence Index 2023 της Allianz Partners USΑ.
Η Allianz διεξάγει ετήσια έρευνα για την αμερικανική ταξιδιωτική αγορά, ρωτώντας χιλιάδες ταξιδιωτικούς συμβούλους, προκειμένου να "διαβάσει" τον παλμό της βιομηχανίας χρόνο με το χρόνο. Τα βασικά ευρήματα της έρευνας παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε διεθνή έκθεση στη Νέα Υόρκη.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι νεότεροι Αμερικανοί – ηλικίας 18 έως 34 ετών – καθιερώνουν νέες ταξιδιωτικές τάσεις που θα ήρθαν για να μείνουν. «Αυτές οι τάσεις θα συνεχιστούν γιατί οι νεότεροι Αμερικανοί απλώς θα γεράσουν και οι τάσεις θα εδραιωθούν στην κοινωνία», είπε το διευθυντικό στέλεχος της Allianz, Daniel Durazo, κατά, την παρουσίαση της έρευνας.
Ιδού, λοιπόν, μερικές από τις πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικές τάσεις, που ανέδειξε η έρευνα στις ΗΠΑ:
Solo travel
Μία από τις πιο γρήγορα διαδεδομένες τάσεις είναι τα μοναχικά ταξίδια, με το 42% των νεότερων Αμερικανών να αναφέρει ότι θα πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι μόνοι τον επόμενο χρόνο. Επιπλέον, το 13% των ταξιδιωτικών συμβούλων λέει ότι έχει δει αύξηση στα μεμονωμένα ταξίδια στα κρουαζιερόπλοια.
Ο κ.Durazo σχολίασε χαρακτηριστικά ότι φέτος βλέπει αυτήν την τάση για μοναχικά ταξίδια να είναι πιο έντονη από ποτέ στην πολυετή ενασχόλησή του με αυτήν την έρευνα.
Περισσότεροι Αμερικανοί τουρίστες στην Ευρώπη
Η πλημμύρα ανθρώπων που επισκέπτονται την Ευρώπη δεν δείχνει σημάδια κόπωσης. Στην πραγματικότητα, το 2024 αναμένονται περισσότεροι Αμερικανοί στη γηραιά ήπειρο από το 2023, καθώς υπάρχουν σημαντικές εκδηλώσεις όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού 2024 και το Euro 2024 στη Γερμανία, που θα προσελκύσουν πλήθη από όλο τον κόσμο.
«Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την Ευρώπη – οι Αμερικανοί θέλουν πραγματικά να επισκεφτούν την Ευρώπη, κάτι που τους έλλειψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας», είπε ο κ.Durazo.
Υπηρεσίες για εργασία εξ αποστάσεως
Η έρευνα της Allianz εκτιμά ότι όλο και περισσότεροι επαγγελματίες θα εργάζονται εξ αποστάσεως. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί ταξιδιώτες θα αναζητούν ξενοδοχεία και καταλύματα με χώρο εργασίας και καλό WiFi.
Το 30% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδιάζει να εργαστεί εξ αποστάσεως από έναν προορισμό διακοπών τον επόμενο χρόνο. Η τάση καθοδηγείται από τους νεότερους Αμερικανούς, το 43% των οποίων ανέφερε ότι σκοπεύει να συνδυάσει ταξίδι και επαγγελματική δραστηριότητα.
«Βλέπουμε αυτή την τάση μετά την πανδημία επειδή οι άνθρωποι βαρέθηκαν να μένουν στο σπίτι», είπε ο κ.Durazo, τονίζοντας ότι αυτό ισχύει περισσότερο για τους νεότερους.
Πολυτελείς κρουαζιέρες
Οι κρατήσεις σε πολυτελείς γραμμές κρουαζιέρας όπως η Azamara, η Crystal και η Silversea έχουν αυξηθεί στα ύψη και ο κ.Durazo πιστεύει ότι αυτή η τάση θα συνεχισθεί.
Σύμφωνα με την έρευνα της Allianz, οι κρατήσεις για κρουαζιέρες πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 44% από το 2022 και κατά 106% από το 2019.
Οι κρουαζιέρες στον ωκεανό συνεχίζουν να είναι οι πιο δημοφιλείς, με περίπου το 40% των ταξιδιωτικών συμβούλων να αναφέρει ότι οι κρατήσεις θα αυξάνονται. Πάνω από το 75% των συμβούλων, που ρωτήθηκαν, δήλωσαν ότι οι περισσότερες κρατήσεις τους αφορούν ταξίδια κρουαζιέρας.
Ταξίδια ευεξίας
Οι ταξιδιώτες, που ρωτήθηκαν από την Allianz, αναφέρουν ότι ο νούμερο ένα λόγος για να ταξιδέψουν είναι η ξεκούραση και η επαναφόρτιση. Επιπλέον, το 54% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών αναφέρουν την ευεξία και την αυτοφροντίδα ως ταξιδιωτική προτεραιότητα για το επόμενο έτος.
Επαγγελματικά ταξίδια
Αν και τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν μειωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Allianz βλέπει ότι θα αυξηθούν οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις, αλλά όχι τα μεγάλα συνέδρια.