Τουρισμός | Ποιες χώρες επιλέγουν οι Γερμανοί για τις φθινοπωρινές διακοπές

20-09-24 | ΑΓΟΡΕΣ

Χώρες της Ασίας, των Βαλκανίων, της Μέσης Ανατολής, αλλά και κάποιοι παραδοσιακοί μεσογειακοί προορισμοί καταγράφουν την υψηλότερη ζήτηση για τις διακοπές των Γερμανών το Φθινόπωρο (Σεπτέμβριο έως Νοέμβριο) του 2024, σύμφωνα με τις αναζητήσεις που εξέτασε η ισπανική εταιρεία ερευνών Mabrian.

Ο δείκτης μεριδίου αναζητήσεων (Share of Searches Index) παρακολούθησε τις αναζητήσεις πτήσεων στη Γερμανία, που πραγματοποιήθηκαν τουλάχιστον τρεις μήνες νωρίτερα, για ταξίδια μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2024, εστιάζοντας σε προορισμούς με κορυφαίες επιδόσεις για τη γερμανική ταξιδιωτική αγορά.  

«Σε αντίθεση με τις επιβεβαιωμένες κρατήσεις, αυτή η αναλογία δείχνει το βαθμό ενδιαφέροντος της αγοράς για ορισμένους προορισμούς», λέει ο Carlos Cendra, διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στη Mabrian. "Το αν οι κρατήσεις επιβεβαιωθούν εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, από τη διαθέσιμη συνδεσιμότητα, τις τιμές πτήσεων και διαμονής ή άλλα φαινόμενα που μπορεί να επηρεάσουν την προθυμία των ταξιδιωτών να αγοράσουν ή να ξοδέψουν."

Τα φθινοπωρινά ταξίδια πραγματοποιούνται με κριτήριο τις εμπειρίες που συνδυάζουν τον πολιτισμό, την υπέροχη ύπαιθρο και τα τοπία

Αρκετές ασιατικές χώρες κατατάσσονται στους 20 πιο δημοφιλείς προορισμούς των Γερμανών για το φθινόπωρο του 2024 , όπως η Ινδία (+41% αύξηση σε σύγκριση με το φθινόπωρο του 2023), το Βιετνάμ (+35% από έτος σε έτος) και η Σιγκαπούρη (+26%).  Ακολουθούν η Ιαπωνία (+15% σε σύγκριση με το φθινόπωρο του 2023), η Ινδονησία (+11%) και η Ταϊλάνδη (+10%).

Παρόμοια με την Ασία, η αύξηση της ζήτησης των προορισμών της Μέσης Ανατολής για φθινοπωρινά ταξίδια από τους Γερμανούς μεταξύ τροφοδοτείται από την απευθείας αεροπορική σύνδεση. Η ζήτηση των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Σαουδικής Αραβίας αυξήθηκε κατά 23% και 57% σε σύγκριση με το φθινόπωρο του 2023. Η Αίγυπτος επίσης σημειώνει αύξηση 41%. Όπως δείχνουν τα δεδομένα της Mabrian, η Αίγυπτος, και ιδιαίτερα η Σαουδική Αραβία, θεωρούνται από τους Γερμανούς ως οι βασικοί πολιτιστικοί προορισμοί, κατάλληλοι επίσης για ενεργά και υπαίθρια ταξίδια. ενώ τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι ένας ενεργός τουριστικός προορισμός με ηλιόλουστες και παραλιακές περιοχές και ένας παγκοσμίου φήμης προορισμός για ψώνια.

Άλλοι μακρινοί προορισμοί, που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση για αυτό το φθινόπωρο, είναι η Αυστραλία (+21% από έτος σε έτος, και εξωτικοί προορισμοί για ήλιο και παραλίες όπως οι Μαλδίβες (+23% διαχρονική αύξηση), Μαυρίκιος και Δομινικανή Δημοκρατία (αύξηση +85% και +25%, αντίστοιχα), καθώς και η Σρι Λάνκα (+9% σε σχέση με το φθινόπωρο του 2023).

Η ζήτηση για ταξίδια σε σκανδιναβικές χώρες από τους Γερμανούς παρουσιάζει μικτές τάσεις: η Δανία και η Φινλανδία έχουν μείωση, ενώ η Σουηδία και η Νορβηγία σημειώνουν αύξηση +12% και +18%, λόγω των υπαίθριων και φυσικών αξιοθέατων, ιδιαίτερα ελκυστικών για την αγορά του Μονάχου, με σημαντική αύξηση της ζήτησης.

Στη χερσόνησο των Βαλκανίων, η Κροατία (+45%), η Σερβία (+25%) και η Αλβανία (+73%), γίνονται δημοφιλείς φθινοπωρινοί προορισμοί για τους Γερμανούς, καθώς και ο Καύκασος ​​και η Κεντρική Ασία, με τη Γεωργία να έχει +9% περισσότερη ζήτηση από ό,τι το φθινόπωρο του 2023, παράλληλα με το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το Ουζμπεκιστάν, το Αζερμπαϊτζάν και το Καζακστάν.

διαβάστε ακόμα

Μόναχο: Ξεφάντωμα στη «Γιορτή της Μπύρας»
Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στη Σητεία / Sitia GeoFest 2024
Έκθεση ρομποτικών δεινοσαύρων στη Ζάκυνθο
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Ιαπωνία | Δύο εκδηλώσεις του ΕΟΤ στο Τόκιο
Συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με το TikTok
Το Porto Sani του Sani Resort στη λίστα του Elite Traveler με τις 50 καλύτερες σουίτες για οικογένειες στον κόσμο
Κυκλάδες | Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι προορισμοί σε έσοδα καταλυμάτων και εστίασης τον Ιούλιο
Airbnb: Νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες μέσα στα επόμενα χρόνια
Ανοίγει ο δρόμος για περισσότερη ελευθερία στις τιμολογιακές στρατηγικές των ξενοδόχων
7 στους 10 ταξιδιώτες από την περιοχή APAC θα ξόδευαν περισσότερα στα ξενοδοχεία για εξατομικευμένες εμπειρίες