Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

12-11-24 | ΑΓΟΡΕΣ

Το διαδίκτυο χρησιμοποιούν πρωτίστως οι Βρετανοί στην αναζήτηση πληροφοριών για το ταξίδι και τις διακοπές τους.

Αυτό προκύπτει από την έρευνα Holiday Habits 2024-2025 της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ). Η έρευνα πραγματοποιείται κάθε καλοκαίρι με ένα εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.000 ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου από το The Nursery Research and Planning, με την τελευταία έρευνα να έχει πραγματοποιηθεί από τις 24 Ιουλίου έως τις 2 Αυγούστου 2024.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα ευρήματα της έρευνας:

Από εκείνους που είχαν κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού επαγγελματία τους τελευταίους 12 μήνες, το 37% είπε ότι εμπνεύστηκε από ταξιδιωτικούς και τουριστικούς πράκτορες, το ίδιο ποσοστό από τους φίλους και την οικογένεια (37%). Οι ερωτώμενοι υπογράμμισαν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο την υποστήριξη από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες όσο και τις γνώσεις τους για το πού να περάσουν φανταστικές διακοπές.

Αξιοσημείωτο ότι το 68% των καταναλωτών ανέφερε ότι εμπιστεύεται μόνο εταιρείες που είναι μέλη της ABTA. Γι αυτό η ΑΒΤΑ παροτρύνει τα μέλη της να αξιοποιήσουν τη δύναμη της επωνυμίας ABTA και να κάνουν χρήση των υλικών μάρκετινγκ στη Ζώνη Μέλους της. συμπεριλαμβανομένων βίντεο και εικόνων για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να προσεγγίσουν πελάτες στα μέρη που αναζητούν ταξιδιωτική έμπνευση.

διαβάστε ακόμα

AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
Γιάννης Χατζής (ΠΟΞ) | Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.
Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων