Το διαδίκτυο χρησιμοποιούν πρωτίστως οι Βρετανοί στην αναζήτηση πληροφοριών για το ταξίδι και τις διακοπές τους.
Αυτό προκύπτει από την έρευνα Holiday Habits 2024-2025 της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ). Η έρευνα πραγματοποιείται κάθε καλοκαίρι με ένα εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.000 ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου από το The Nursery Research and Planning, με την τελευταία έρευνα να έχει πραγματοποιηθεί από τις 24 Ιουλίου έως τις 2 Αυγούστου 2024.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα ευρήματα της έρευνας:
Από εκείνους που είχαν κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού επαγγελματία τους τελευταίους 12 μήνες, το 37% είπε ότι εμπνεύστηκε από ταξιδιωτικούς και τουριστικούς πράκτορες, το ίδιο ποσοστό από τους φίλους και την οικογένεια (37%). Οι ερωτώμενοι υπογράμμισαν ότι εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο την υποστήριξη από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες όσο και τις γνώσεις τους για το πού να περάσουν φανταστικές διακοπές.
Αξιοσημείωτο ότι το 68% των καταναλωτών ανέφερε ότι εμπιστεύεται μόνο εταιρείες που είναι μέλη της ABTA. Γι αυτό η ΑΒΤΑ παροτρύνει τα μέλη της να αξιοποιήσουν τη δύναμη της επωνυμίας ABTA και να κάνουν χρήση των υλικών μάρκετινγκ στη Ζώνη Μέλους της. συμπεριλαμβανομένων βίντεο και εικόνων για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να προσεγγίσουν πελάτες στα μέρη που αναζητούν ταξιδιωτική έμπνευση.