Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

18-11-24 | ΑΓΟΡΕΣ

Περισσότεροι από τα τρία τέταρτα των Βρετανών παραθεριστών σκέφτονται να κάνουν κράτηση κατά την εκτός τουριστικής αιχμής περίοδο, σύμφωνα με έρευνα της Marriott International. 

Το 36% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει περισσότερα ταξίδια το 2025 από ό,τι φέτος, με την όρεξη για ταξίδια να είναι ιδιαίτερα υψηλή μεταξύ των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών, ενώ περισσότερα από τα δύο πέμπτα αναμένουν να διατηρήσουν τα σημερινά τους επίπεδα ταξιδιού.

Ο τρόπος με τον οποίο οι παραθεριστές επιλέγουν και φτάνουν στον προορισμό τους αλλάζει επίσης, με το 43% να επιλέγει φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές λύσεις ταξιδιού, όπως τρένα, αυτοκίνητα και άλλες μορφές δημόσιας συγκοινωνίας, αντί να πετούν, ενώ περισσότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών εξετάζει τώρα τις πιστοποιήσεις βιωσιμότητας του καταλύματος που επιλέγει.

Ο ρόλος της τεχνολογίας στον προγραμματισμό ταξιδιών αυξάνεται επίσης, με το 30% των ερωτηθέντων να λέει ότι χρησιμοποιεί εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη για να οργανώσει τις διακοπές, από 19% που δήλωσε ότι τα χρησιμοποίησε για τις διακοπές του 2024.

Οι τάσεις προέκυψαν από μια παγκόσμια έρευνα 21.374 ενηλίκων σε 10 αγορές σε όλη την Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 2.000 ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο μέσος αριθμός διακοπών που σκοπεύουν να κάνουν οι άνθρωποι το επόμενο έτος σε όλες τις αγορές είναι πέντε, που περιλαμβάνουν δύο ταξίδια μικρών αποστάσεων, ένα ταξίδι για διακοπές σε προορισμό του εξωτερικού και δύο ταξίδια εσωτερικού.

Τα ευρήματα δείχνουν μια αύξηση στον αριθμό των Βρετανών που είναι πρόθυμοι να ξεπεράσουν τα όριά τους και να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες. Η Marriott είπε ότι υπήρξε σημαντική αύξηση στη δημοτικότητα των λεγόμενων «bravecations» – οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να δοκιμάσουν πράγματα που δεν θα έκαναν στο σπίτι.

Περίπου το 62% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να τολμήσουν να κάνουν καινούρια πράγματα, όπω δοκιμή εξωτικών φαγητών, ενασχόληση με δραστηριότητες γεμάτες αδρεναλίνη, όπως το zip-lining, η αναρρίχηση σε γραφικά σημεία και η επικοινωνία με τους ντόπιους. Το ποσοστό αυξήθηκε στο 82% μεταξύ των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών.

Περίπου τα δύο πέμπτα των ταξιδιωτών μεταξύ 25 και 34 ετών σχεδιάζουν ταξίδια για να εξερευνήσουν την καταγωγή τους, με σχεδόν τους μισούς να επιζητούν να ανακαλύψουν την προέλευσή τους και να επισκεφτούν τα σπίτια των προγόνων τους, ενώ το 29% θέλει να επανασυνδεθεί με συγγενείς που έχουν χαθεί από καιρό.


 
 

διαβάστε ακόμα

FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού