Tο ΝΑΤ ανακηρύχθηκε «πρωταθλητής» στο Ασφαλιστικό μας σύστημα όσον αφορά την οριστική επίλυση χιλιάδων εκκρεμών φακέλων συνταξιοδότησης, με το αξιομνημόνευτο ποσοστό 78% μείωσης εκκρεμοτήτων.
Tα σχετικά στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Πρόεδρος του ΝΑΤ κ. Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος με αφορμή την ολοκλήρωση του πρώτου χρόνου της θητείας του ως επικεφαλής του αρχαιότερου Ασφαλιστικού Φορέα της χώρας, του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου.
Όπως δήλωσε σχετικά: "Η τιμή, η ευθύνη αλλά και η ευγνωμοσύνη, για την δημιουργική συνεργασία μου με τους εργαζόμενους και τα στελέχη διοίκησης του ΝΑΤ είναι δύσκολο να εκφραστεί με λέξεις".
Ο κ. Τσαγκαρόπουλος σημειώνει την επίλυση μακροχρόνιων εκκρεμοτήτων όπως η περιβόητη υπόθεση των 444 συντάξεων χηρείας για τις συζύγους ναυτικών.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΝΑΤ το αποτέλεσμα αυτό ήρθε από τη συλλογική και συντονισμένη προσπάθεια μερικών δεκάδων αφοσιωμένων υπαλλήλων και συνεργατών του ΝΑΤ για την ορθολογική διαχείριση κάθε διαθέσιμου πόρου.
Επίσης, έγιναν στοχευμένες -και τελικά επιτυχημένες- πολιτικές εσωτερικής αναδιάρθρωσης, όπως η ενίσχυση του προσωπικού με επιδοτούμενα προγράμματα, η ριζική ανανέωση του μηχανογραφικού εξοπλισμού και του λογισμικού, η ανάπτυξη εργαλείων παρακολούθησης σε συνεχή ροή της παραγωγικότητας ανά διεύθυνση, τμήμα και υπάλληλο και τα έργα διασύνδεσης του Ν.Α.Τ. με άλλους φορείς του Δημοσίου.
Καταλήγοντας ο κ. Τσαγκαρόπουλος σημειώνει τα εξής: "Πάνω απ’ όλα η πρώτη χρονιά της θητείας μου χαρακτηρίζεται από την άριστη συνεργασία με τους υπαλλήλους του Ν.Α.Τ. τους οποίους και πάλι ευχαριστώ καθώς μέσα σε λίγους μόλις μήνες υπερ-τριπλασίασαν στους κρίσιμους τομείς την παραγωγικότητα τους. Αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής της επιτυχίας, ο εποπτεύων Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης τον οποίο ευχαριστώ όχι μόνο για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου αλλά και για την υποστήριξη και προώθηση κάθε αναγκαίας νομοθετικής και διοικητικής δράσης για την βελτίωση της αποτελεσματικότητας του φορέα μας.
Με τη συνδρομή του, αναδείξαμε όχι μόνο την ιστορικότητα του Ν.Α.Τ. αλλά και τον στρατηγικό ρόλο που μπορεί να παίξει στο αύριο της ελληνικής ναυτιλίας".