Η Μινωική Γαστρονομία και ο Πρίγκιπας Κάρολος

11-05-18 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στη Μινωική Γαστρονομία μυήθηκε ο Πρίγκιπας Κάρολος και η σύζυγός το Δούκισσα της Κορνουάλλης,  Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς, στο πλαίσιο της επίσκεψής τους στην Κρήτη, όπου πέφτει και η αυλαία της τριήμερης επίσκεψης του πριγκιπικού ζεύγους στην Ελλάδα.

Το μινωικό γεύμα παρατέθηκε στη Βίλα Αριάδνη, η οποία ήταν και η κατοικία του Σερ Άρθουρ Έβανς, την εποχή των ανασκαφών του στο Ανάκτορο της Κνωσού, ενώ έκτοτε  ανήκει στη Βρετανική Αρχαιολογική Σχολή και λειτουργεί ως κέντρο έρευνας  για τα ευρήματα της Κνωσού.

Πήλινα κιούπια και κεραμικά σκεύη, που παραπέμπουν στα μινωικά σύνεργα μαγειρικής και άλλα στοιχεία της εξέλιξης της περίφημης αρχαίας διατροφής  χρησιμοποιήθηκαν στη σύνθεση του συμποσίου, το οποίο διοργανώθηκε από το  Branding Heritage – Contemporary Minoans, με ελάχιστους προσκεκλημένους όπως  η Μαριάννα Βαρδινογιάννη, η  Έλενα Δομαζάκη της Creta Farms,  η Χριστίνα Χαλκιαδάκη αλλά και η Μαρέβα Μητσοτάκη ,  καλεσμένοι της Κατερίνας Φρέντζου, ιδρύτριας του οργανισμού Branding Heritage, το οποίο και διεξάγει  μεγάλο αφιέρωμα στη Μινωική Κρήτη.

Αποκλειστικές φωτογραφίες και δηλώσεις στο tornosnews.gr

Ο κ. Νίκος Μπήλιος, ο οποίος υπήρξε ειδικός σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα  του ΕΟΤ και σήμερα είναι μεταξύ άλλων Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και επικοινωνίας της εταιρείας Httpool, υπεύθυνος για την Ελλάδα και την Κύπρο, και από τον οποίο το tornosnews.gr  εξασφάλισε τις αποκλειστικές φωτογραφίες των παραβρισκόμενων, είναι «συνοδοιπόρος» ιστορικά στο εν λόγω project με την ιδρύτριά του Κατερίνα Φρέντζου. Ο κ. Μπήλιος ανέφερε ότι ο Κάρολος ήταν φιλικός, προσιτός, με χιούμορ και οικείος με τον κόσμο. Στην ερώτηση του πρίγκιπα,  «ποιον εκπροσωπείτε» ο κ. Μπήλιος  απάντησε, «τους απλούς πολίτες».

Ο Οργανισμός Πολιτισμού Branding Heritage

Προσηλωμένος στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και της πολιτισμικής επιχειρηματικότητας, ο μη κερδοσκοπικός φορέας πολιτισμού «Branding Heritage - Ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός στη σύγχρονη δημιουργία» επιχειρεί να ενώσει τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό με τη σύγχρονη δημιουργία.

Το Branding Heritage στηρίζει δημιουργούς που αναβιώνουν πανάρχαιες τεχνικές και προβάλλει το έργο σχεδιαστών, καλλιτεχνών και επιχειρηματιών, Ελλήνων, αλλά και ξένων, που υμνούν την «παγκόσμια» ελληνική κληρονομιά. Με όχημα τις δημιουργίες τους, φορτισμένες με τα αιώνια σύμβολα και την πολύτιμη ιστορία του τόπου, το BH ξεκινά μια σειρά δράσεων με στόχο τη διεθνή προβολή της ανεκτίμητης αρχαιοελληνικής κληρονομιάς μέσω της σύγχρονης δημιουργίας.

Το BH σηματοδοτεί την αρχή μιας κοινής προσπάθειας ιδιωτικών και δημόσιων φορέων με κυρίαρχο στόχο την ανάδειξη της διαχρονικής επιρροής και ευρείας αποτύπωσης του ελληνικού Πολιτισμού στην παγκόσμια σκηνή της σύγχρονης δημιουργίας.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις