Ροδίτης εστιάτορας εναντίον του TripAdvisor για αρνητική κριτική υποτιθέμενου πελάτη

30-07-14 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην δικαιοσύνη απειλεί να προσφύγει Ρόδιος εστιάτορας κατά του διαδικτυακού ταξιδιωτικού οδηγού TripAdvisor, με αφορμή αρνητική δυσφημιστική κριτική που έκανε υποτιθέμενος πελάτης για την επιχείρησή του!

Ήδη ο Ροδίτης επιχειρηματίας έχει στείλει δια του δικηγόρου του κ. Μάνου Τεχνίτη εξώδικη επιστολή, στα κεντρικά γραφεία του TripAdvisor στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ, ενημερώνοντας τους ότι προτίθεται να στραφεί νομικά εναντίον της εφόσον δεν εφαρμόσει την κείμενη ευρωπαϊκή και διεθνή νομοθεσία σχετικά με τον αθέμιτο ανταγωνισμό και την άρση πρόσβασης σε παράνομο περιεχόμενο.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο Ροδίτης, ιδιοκτήτης εστιατορίου, δέχθηκε στη σελίδα του στο TripAdvisor ψευδή αρνητική κριτική σχετικά με την ποιότητα του φαγητού του καθώς και το σέρβις του καταστήματος. Πιο συγκεκριμένα, ο υποτιθέμενος πελάτης ο οποίος επισκέφθηκε το εστιατόριο του, ανάρτησε στη δημοφιλή ιστοσελίδα αρνητική δυσφημιστική κριτική στην οποία ισχυρίστηκε ότι το φαγητό που κατανάλωσε στο εστιατόριο  του προκάλεσε βλάβη στην υγεία του καθώς και ότι ο ιδιοκτήτης του τον απείλησε να τον χτυπήσει (!).

Επειδή, τίποτα από αυτά δε συνέβη όπως ισχυρίζεται ο Ρόδιος επιχειρηματίας, αποφάσισε να στραφεί εναντίον τόσο του TripAdvisor όσο και του προσώπου που ανάρτησε την ψευδή κριτική, προκαλώντας τον τελευταίο να αποδείξει την αλήθεια των ισχυρισμών του και εξηγώντας για ποιους λόγους το γεγονός ήταν ψευδές και δυσφημιστικό. Επιπλέον, επικαλέστηκε τη σχετική Ευρωπαϊκή και Βρετανική νομοθεσία σχετικά με την ανάρτηση στο διαδίκτυο μέσω τρίτων παρόχων δυσφημιστικών δημοσιεύσεων, δεδομένου ότι η εταιρεία TripAdvisor διαθέτει υποκατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ευτυχώς, η εταιρεία κινητοποιήθηκε άμεσα μόλις έλαβε την επιστολή και αφαίρεσε άμεσα το δυσφημιστικό σχόλιο.

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετά είναι τα παράπονα των ιδιοκτητών εστιατορίων και καταλυμάτων, αναφορικά με δυσφημιστικά σχόλια που λαμβάνουν από υποτιθέμενους πελάτες για τις επιχειρήσεις τους και τα οποία επισημαίνουν ότι είναι ψευδή.

Στην περίπτωση του Ροδίτη επιχειρηματία, το ζήτημα της εταιρικής φήμης ανέλαβε η Ροδίτικη εταιρεία marketing «Dingo», ενώ το νομικό της σκέλος και τη σύνταξη της εξώδικου επιστολής ανέλαβε ο δικηγόρος Ρόδου κ. Μάνος Τεχνίτης.

Πηγή: Rodiaki.gr 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....