Την ώρα που στο Ην. Βασίλειο εξελισσόταν η αποχώρηση της πρωθυπουργού Liz Truss, έπειτα από 44 ημέρες στο τιμόνι της χώρας, η ταξιδιωτική βιομηχανία αντέδρασε με δημιουργικό τρόπο σε σχέση με τη σύντομη πορεία της στη Downing Street.
Η Thomas Cook την κατέστησε το πρόσωπο των «σύντομων διαμονών» και άλλα ταξιδιωτικά brand και επαγγελματίες της βιομηχανίας βρήκαν διασκεδαστικούς τρόπους να κοινοποιήσουν τις εξελίξεις.
Η Thomas Cook ανάρτησε στη σελίδα της στο Facebook μια φωτογραφία της πρώην πρωθυπουργού στην οποία απεικονίζεται να μεταφέρει μια βαλίτσα με ρόδες καθώς απομακρύνεται από το νούμερο 10 της Downing Street, αναγράφοντας την προσφορά της εταιρίας για «σύντομες διαμονές από 159 λίρες το άτομο».
Η Ryanair κοινοποίησε φωτογραφία από μια κάρτα επιβίβασης «του επιβάτη Liz Truss», για πτήση από το Γκάτουικ με προορισμό «οπουδήποτε».
Ο αερομεταφορέας δημοσίευσε επίσης μια φωτογραφία τροποποιημένο με Photoshop, στην οποία εμφανίζεται η πρώην πρωθυπουργός μέσα σε αεροσκάφος να ακούει τραγούδι της Taylor Swift, κάνοντας λογοπαίγνιο «a swift exit. Liz at midnight» («Μια γρήγορη έξοδος. Η Liz τα μεσάνυκτα»), παραπέμποντας στο θαυμασμό της ηγέτιδας του Συντηρητικού Κόμματος για την Αμερικανίδα τραγουδίστρια.
Ο διευθύνων σύμβουλος ΕΜΕΑ της G Adventures, Brian Young και οι βετεράνοι της ββιομηχανίας Andy Freeth και Derek Jones, αυτοπροτάθηκαν ως οι επόμενοι ηγέτες της χώρας, με τον καθένα να κοινοποιεί μια εικόνα ή βίντεο από τους ίδιους να στέκονται έξω από το πρωθυπουργικό γραφείο.
Μετά την αποχώρηση της κ. Truss, η τουριστική βιομηχανία της χώρας κάλεσε για «λίγη πολιτική σταθερότητα» για την επόμενη ημέρα.