Μοναδικές στιγμές γιορτής της ελληνορωσικής φιλίας και του Έτους Τουρισμού Ελλάδας-Ρωσίας, που κορυφώνεται παραμονές της τουριστικής σεζόν, έζησαν περίπου 1.600 άτομα που παρακολούθησαν την ιστορική συναυλία του Γιώργου Νταλάρα στη Συνοδική Αίθουσα του καθεδρικού Ναού της Μόσχας, δίπλα στο Κρεμλίνο, το βράδυ της Τρίτης 13 Μαρτίου.
Συνοδευόμενος από πολυμελή ορχήστρα με τους καλύτερους δεξιοτέχνες της χώρας και την Ασπασία Στρατηγού στο τραγούδι, ο κορυφαίος Έλληνας τραγουδιστής ξεδίπλωσε μνήμες, χρώματα και αρώματα του νεοελληνικού πολιτισμού στο ενθουσιώδες κοινό, που εκπροσωπούσε δεκαέξι πόλεις της Ρωσίας, από όπου έφθασαν ως τη Μόσχα φανατικοί θαυμαστές του Γ.Νταλάρα.
Μεταξύ των καλεσμένων, που στο τέλος σηκώθηκαν κι άρχισαν να χορεύουν μπροστά στη σκηνή και περιμετρικά της πλατείας -σπάνιο φαινόμενο για ανάλογες αυναυλίες στη Ρωσία-, βρέθηκαν εκατοντάδες παράγοντες του ρωσικού και ελληνικού τουρισμού, στελέχη, διευθυντές και ιδιοκτήτες των τουριστικών πρακτορείων και εταιρειών, που ειδικεύονται στον τουρισμό προς την Ελλάδα, πολυάριθμοι ξένοι πρέσβεις, Ρώσοι πολίτες και ομογενείς, που αποτελούν και τους καλύτερους πρεσβευτές του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού στη ρωσική κοινωνία.
Η εκδήλωση που διοργανώθηκε από το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ μετεξελίχθηκε σε «κορυφαίο πολιτιστικό γεγονός, που αποτελεί παρακαταθήκη για παρόμοιες συναυλίες, τις οποίες αποζητά το ρωσικό κοινό», σύμφωνα με τον Πάβελ Οφσιάνικοφ, κορυφαίο μαέστρο της Ρωσίας, επί πολλά χρόνια επικεφαλής της Συμφωνικής Ορχήστρας του Κρεμλίνου, που έχει επανειλημμένως συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Γ. Νταλάρα και πρόσφερε από τους πρώτους την ανθοδέσμη του στον Έλληνα καλλιτέχνη.
Η επανεμφάνιση του Γ.Νταλάρα σε μια άκρως συμβολική μουσική σκηνή της Μόσχας και μάλιστα μετά από δεκαοκτώ ολόκληρα χρόνια, προκάλεσε ρίγη συγκίνησης στους θαυμαστές του, πολλοί από τους οποίους παρακολουθούν τις συναυλίες του σε άλλες χώρες ή επισκέπτονται με αυτόν τον σκοπό την Ελλάδα. Ενώ η χαρά τους ήταν πολλαπλή, καθώς ο Έλληνας καλλιτέχνης τραγούδησε αποκλειστικά γι’ αυτούς τραγούδια, που σπάνια περιλαμβάνει στις εμφανίσεις του, ικανοποιώντας τις «παραγγελιές», τις οποίες επί πολλές μέρες του έστελναν μέσω κοινωνικών δικτύων.
Πολυάριθμα ήταν σε ρωσικά ΜΜΕ και κοινωνικά δίκτυα τα εγκωμιαστικά σχόλια για την κορυφαία εκδήλωση του ελληνορωσικού έτους τουρισμού. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει η γνώμη του μέγιστου Ρώσου μουσικοκριτικού Βαντίμ Πονομαριόφ, ο οποίος εξήρε όχι μόνο τον επαγγελματισμό και το «αυτοσχεδιαστικό συντριβάνι» των Ελλήνων μουσικών, που μετέτρεψαν το κοινό της αίθουσας σε χορωδία τους, αλλά και περιέγραψε τη συναυλία ως «εμφάνιση ενός μεγάλου μετρ, μια πράξη υψηλής τέχνης», εκφράζοντας την ευχή να προκύψουν σύντομα στη Ρωσία και νέες ελληνικές συναυλίες