New York Times: Πώς να είστε πιο ευγενικοί στα ταξίδια

30-01-20 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Οι εργαζόμενοι στον κλάδο των ταξιδίων και της φιλοξενίας αναδεικνύουν τρόπους με τους οποίους όλοι μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι ταξιδιώτες, δείχνοντας μεγαλύτερη ευγένεια και σεβασμό.

Για έναν ταξιδιώτη είναι σίγουρα σημαντικές οι συμβουλές που αφορούν τον εντοπισμό των καλύτερων προσφορών, την άφιξη στο αεροδρόμιο και άλλα τρικ στα ταξίδια αλλά πολλοί αγνοούν το κομμάτι των ταξιδίων που σχετίζεται με τους καλούς τρόπους.

Όπως γράφει σε άρθρο της στη New York Times η freelance ταξιδιωτική συντάκτρια Erinne Magee, οι καλοί τρόποι στα ταξίδια δεν περιορίζονται στην επίδειξη υπομονής και στους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς. Ένας ευγενικός ταξιδιώτης είναι επιμελής, δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον για τους ανθρώπους με τους οποίους αλληλεπιδρά και σεβασμό για τα μέρη που χρειάζονται προσοχή.

Μερικές από τις συμβουλές που διατυπώνει σε αυτή την κατεύθυνση, όπως τις παρουσιάζουν οι εργαζόμενοι στον κλάδο, είναι…

-Απευθυνθείτε στους εργαζομένους με τα ονόματά τους

Οι ευγενικοί τρόποι δεν κοστίζουν τίποτα αλλά προσφέρουν τόσα πολλά. Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό όταν συναντούν και πάλι τον ίδιο ταξιδιώτη και εκείνος θυμάται το όνομά τους, νιώθουν μια αναγνώριση και εκτίμηση στο πρόσωπό τους.

-Κάνετε φιλοφρονήσεις

Όταν οι επισκέπτες ξενοδοχείων επαινούν με σχόλιά τους τους εργαζομένους σε αυτά, και μάλιστα μερικοί ρωτούν εάν θα ήθελαν να τους αναφέρουν σε κριτική τους στην Tripadvisor, οι εργαζόμενοι αυτοί νιώθουν υψηλό αίσθημα ανταμοιβής για τους κόπους τους.

Η Erinne Magee αναφέρει ότι εάν ξεχάσετε να αφήσετε ένα γραπτό ευχαριστήριο μήνυμα κατά τη διάρκεια των διακοπών, μπορείτε να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας χωρίς να έχει μικρότερη σημασία, μέσω email.

Η συνήθεια αυτή δίνει την αίσθηση στους εργαζομένους μιας αυθεντικής συμπεριφοράς και έχει αυξημένη σημασία για αυτούς καθώς την θυμούνται για πολύ καιρό.

-Να έχετε ενδιαφέρον να μάθετε για τον πολιτισμό

Πέρα από τις καθιερωμένες ατραξιόν, η Erinne Magee συστήνει στους ταξιδιώτες να αναζητούν επισκέψεις σε πιο «ψαγμένα» μέρη. Ένας ευγενικός ταξιδιώτης, όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες του τουρισμού, επιδεικνύει πάντα σεβασμό και περιέργεια για τον πολιτισμό του τόπου και των ανθρώπων του.

Για να επιτευχθεί αυτό, πολλές φορές χρειάζεται οι ταξιδιώτες να αποβάλλουν το στρες του ταξιδιού και προσωπικές προκαταλήψεις τους και να αγκαλιάσουν το «πνεύμα» μιας περιοχής.

Μπορούν επίσης να μάθουν τη γλώσσα ή ορισμένες εκφράσεις καθώς η προσπάθεια αυτή εκτιμάται.

-Προστασία των περιοχών

Σήμερα κατανοούμε περισσότερο από ποτέ τον αρνητικό αντίκτυπο που έχουν τα ταξίδια και πώς η περιέργειά μας να εξερευνήσουμε τον κόσμο συνεπάγεται ένα αποτύπωμα στο περιβάλλον. Η συνειδητοποίηση αυτή θα βοηθήσει τους ταξιδιώτες να γίνουν πιο ευγενικοί. 

Για παράδειγμα, στη Χαβάη όπου το νερό είναι λιγοστό, οι τουρίστες θα πρέπει να προσέχουν να μην αφήνουν τις βρύσες ανοικτές και να μην πετούν σκουπίδια στους υδάτινους πόρους.

-Θυμηθείτε την τέχνη της καθημερινής κουβέντας

Οι ταξιδιώτες που ζητούν να πιουν ένα ποτήρι κρασί με κάποιο στέλεχος εξυπηρέτησης του ξενοδοχείου, δείχνουν ότι πραγματικά εκτιμούν την υπηρεσία που τους προσφέρεται και προσπαθούν να κτίσουν μια σχέση.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026