Τα κορίτσια βρετανικού μουσικού γκρουπ γυρίζουν βιντεοκλίπ στο First Choice Holiday Village της Ρόδου

20-07-14 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Στο βιντεοκλίπ του γυναικείου μουσικού γκρουπ The Saturdays πρωταγωνιστεί το “First Choice Holiday Village” της Ρόδου, που ανήκει στην ομώνυμη βρετανική αλυσίδα all inclusive ξενοδοχείων.

Ένα βίντεο από τα γυρίσματα του βιντεοκλίπ για το τραγούδι του γκρουπ «'What Are You Waiting For?» βρίσκεται στο διαδίκτυο και δείχνει τα κορίτσια Mollie, Una, Vanessa, Rochelle και Frankie, να ποζάρουν σε διαφορετικές περιοχές του νησιού και του resort και να απολαμβάνουν την πισίνα, το πάρτι στην παραλία, το χορό σε γιώτ αλλά και να προετοιμάζονται στις βίλες του ξενοδοχείου.

«Ανεβήκαμε σε γιώτ, σε τζιπ, πήγαμε σε καραόκε μπαρ… έχουμε κάνει σχεδόν τα πάντα που μπορεί να κάνει κανείς στην Ελλάδα», είπαν οι τραγουδίστριες του γκρουπ

«Το να προσφέρουμε μουσική στους επισκέπτες μας θεωρούμε πως είναι άλλος ένας τρόπος να εμπλουτίζουμε την εμπειρία διακοπών που προσφέρει το ξενοδοχείο», δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ των Thomson και First Choice, Jeremy Ellis. «Τα γυρίσματα έδωσαν την ευκαιρία στα παιδιά και τις οικογένειές τους που διαμένουν στο ξενοδοχείο να δουν το είδος διακοπών και εκδρομών που προσφέρουμε με έναν καινούριο και διασκεδαστικό τρόπο», πρόσθεσε.

Το single θα κυκλοφορήσει στις 10 Αυγούστου και θα είναι το πρώτο τραγούδι από το νέο δίσκο Greatest Hits που πρόκειται να κυκλοφορήσει το γκρουπ. 

 

Και το βίντεο...

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....