Κατερίνα Ανδρέου | Mourn Baby Mourn | Μια εξερεύνηση με όχημα τον θρήνο

05-07-22 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Τι απομένει σήμερα απ’ όσα οραματίστηκαν και υποσχέθηκαν οι δεκαετίες του ’60 και του ’70; Τι κάνουμε με τη μελαγχολία και το αδιέξοδο μιας απογοήτευσης που έρχεται από την ακύρωση του μέλλοντος που υποσχέθηκαν; 

Έχοντας διακριθεί με το ευρωπαϊκό Prix Jardin d’Europe 2016, μετά την παράσταση A Kind of Fierce, διεθνή συμπαραγωγή του Φεστιβάλ, και με σημαντική πορεία στην ευρωπαϊκή σκηνή του Xορού, η Ελληνίδα Κατερίνα Ανδρέου ταράζει και πάλι τα νερά με μια Γαλλοελβετική, πολλά υποσχόμενη, παραγωγή, που θα παρουσιαστεί στις 8 και 9 Ιουλίου στον Χώρο Ε της Πειραιώς 260.

Με το Mourn baby mourn και όχημα την ιδέα του θρήνου, η δημιουργός  εξερευνά τη δική της, αυθεντικά γυναικεία και πολιτική φωνή σ’ ένα χορογραφικό σόλο, που ζητά να ξορκίσει την κατάθλιψη μιας ολόκληρης εποχής. 

Γεννημένη στην Ελλάδα, η χορεύτρια και χορογράφος Κατερίνα Ανδρέου αποφοίτησε από τη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης. Με υποτροφία του Ιδρύματος Πράτσικα, παρακολούθησε το πρόγραμμα ESSAIS στο Εθνικό Κέντρο Σύγχρονου Χορού (CNDC) της Ανζέ το 2011, υπό τη διεύθυνση της Emmanuelle Huynh, και απέκτησε μεταπτυχιακό στην έρευνα και τη χορογραφία από το πανεπιστήμιο Paris 8. Το 2015, υπήρξε υπότροφος Danceweb στο φεστιβάλ ImPulsTanz της Βιέννης. Ως χορεύτρια, έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τους DD Dorvillier, Anne Lise Le Gac, Λενιώ Κακλέα, Bryan Campbell, Emmanuelle Huynh. 

Στο έργο της, η Ανδρέου εξερευνά καταστάσεις παρουσίας που πηγάζουν από μια διαρκή διαπραγμάτευση μεταξύ αντιτιθέμενων κόσμων, όπως η εξουσία και η αυτονομία, η επικοινωνία και η λογοκρισία, ενώ αναζητά μια ψευδαίσθηση ελεύθερης βούλησης επί σκηνής.  Συχνά σχεδιάζει τον ήχο των δικών της παραστάσεων, θεωρώντας τον ήχο και τη μουσική ως επιτελεστικό και δραματουργικό εργαλείο. Σήμερα ζει και δημιουργεί στη Γαλλία. 

8 Ιουλίου: Μετά την παράσταση ακολουθεί συζήτηση με την Κατερίνα Ανδρέου. Συντονίζει η Παρασκευή Τεκτονίδου.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Σύλληψη - Ερμηνεία - Κείμενο Κατερίνα Ανδρέου
Ήχος Κατερίνα Ανδρέου & Cristian Sotomayor
Φωτισμοί - Σκηνικά Yannick Fouassier
Εξωτερική παρατηρήτρια Μυρτώ Κατσίκη
Βίντεο Arnaud Pottier
Παραγωγή - Περιοδεία Elodie Perrin

Παραγωγή BARK

Συμπαραγωγή Centre chorégraphique national de Caen en Normandie –διεύθυνση Alban Richard, στο πλαίσιο του Artiste associé, Les SUBS – lieu vivant d’expériences artistiques, Lyon, ADC Genève, Rencontres chorégraphiques internationales de Seine-Saint-Denis, La Soufflerie de Rézé, La Place de la Danse – CDCN Toulouse / Occitanie, στο πλαίσιο του Accueil Studio, centre chorégraphique national Montpellier - Occitanie / διεύθυνση Christian Rizzo, Centre Chorégraphique National d’Orléans στο πλαίσιο του l’accueil studio

Υποστήριξη Περιφερειακή Διεύθυνση Πολιτιστικών Υποθέσεων της Γαλλίας

Με τη συμβολή των RAMDAM, UN CENTRE D 'ART

*

Πληροφορίες εισιτηρίων: http://aefestival.gr/plirofories-eisitirion/

ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ 17€ • ΖΩΝΗ Α΄ 12€ • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ/ 65+/ ΚΑΛΛ. ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 10€ • ΑΝΕΡΓΩΝ/ ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟ ΚΑΛΛ. ΣΧΟΛΩΝ 5€

Αγορά εισιτηρίων: aefestival.gr, viva.gr & public.gr 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!