Αυξάνεται κατά 20% το εισιτήριο εισόδου στον Πύργο του Άιφελ

11-03-24 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η εταιρεία λειτουργίας του Πύργου του Άιφελ (SETE) σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές των εισιτηρίων για επίσκεψη στο παρισινό μνημείο κατά περίπου 20% για να αντισταθμίσει τις οικονομικές απώλειες που προκλήθηκαν από τον COVID-19.

Ο πρόεδρος του φορέα SETE, Jean-François Martins, δήλωσε ότι το νέο τέλος εισόδου θα εφαρμοστεί πριν ή μετά το καλοκαίρι, ανάλογα με τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων. Η αύξηση της τιμής στοχεύει στην αναπροσαρμογή του οικονομικού μοντέλου του Πύργου, ο οποίος υπέστη ζημιά περίπου 250 εκατομμυρίων ευρώ λόγω της πανδημίας. Το χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή του μέτρου δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί.

Ο Πύργος του Άιφελ, που γίνεται φέτος135 ετών, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα της Γαλλίας, με πάνω από 6 εκατομμύρια επισκέπτες το 2023. Το εισιτήριο εισόδου είναι από τα πιο ακριβά στα αξιοθέατα της Γαλλίας, με 29,40 ευρώ για να φτάσει κανείς στην κορυφή με ασανσέρ.

Μια εναλλακτική επιλογή είναι να πάει με τη σκάλα στο δεύτερο όροφο και μετά να πάρει το ασανσέρ, που μειώνει την τιμή στα 22,40 ευρώ. Συγκριτικά, η είσοδος για το κτήμα των Βερσαλλιών, που περιλαμβάνει πρόσβαση στο κάστρο, το κτήμα Τριανόν και όλους τους κήπους, κοστολογείται στα 24 ευρώ τη χαμηλή περίοδο και στα 34 ευρώ από τα τέλη Μαρτίου έως τα τέλη Οκτωβρίου. Πρόσφατα, το Λούβρο αύξησε το πλήρες εισιτήριό του από 17 σε 22 ευρώ. Ιδιωτικοί τουριστικοί χώροι, όπως το Μουσείο Grévin, προσφέρουν εισιτήρια χωρίς κράτηση για 26,50 ευρώ.

Κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης, ο Jean-François Martins ανέφερε ότι υ υπουργός Πολιτισμού Rachida Dati θέλει να χαρακτηριστεί ο Πύργος του Άιφελ ως ιστορικό μνημείο. Ο πρόεδρος του SETE υποστήριξε την ιδέα αλλά πρόσθεσε έναν όρο: το μνημείο θα πρέπει να αποκατασταθεί στην κατάσταση που ήταν το 1889, όταν πρωτοχτίστηκε, χωρίς να υπάρχουν οχήματα γύρω του. Όταν ένα μνημείο ταξινομείται ως ιστορικός χώρος, το περιβάλλον του πρέπει να διατηρηθεί και η πραγματοποίηση αλλαγών γίνεται δύσκολη. Μια τέτοια συνθήκη θα μπορούσε να ευθυγραμμιστεί με τα σχέδια του δημάρχου του Παρισιού να πεζοδρομήσει τη Pont d'Iéna και να δημιουργήσει έναν πεζόδρομο χωρίς κυκλοφορία από την Place du Trocadéro έως την Ecole Militaire.

διαβάστε ακόμα

Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο
ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού
Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359