Αυξημένη κατά 44% η επισκεψιμότητα των αρχαιολογικών χώρων τον Φεβρουάριο

18-06-24 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Αύξηση 44,1% καταγράφεται στον αριθμό επισκεπτών στους αρχαιολογικούς χώρους την Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, αύξηση 60% των επισκεπτών ελεύθερης εισόδου και αύξηση 33% των εισπράξεων, σύμφωνα με το δελτίο Κίνησης Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων της ΕΛΣΤΑΤ.

Κατά το μήνα Φεβρουάριο του 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, καταγράφεται αύξηση των επισκεπτών μουσείων κατά 22,4%, των επισκεπτών ελεύθερης εισόδου κατά 29,7% και των αντίστοιχων εισπράξεων κατά 11,1%.

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις επισκεψιμότητας παρατηρούνται στον Λευκό Πύργο, στην Ακρόπολη Λίνδου και στην Κνωσσό, αλλά και στο Μουσείο Ηρακλείου Κρήτης και στην Αρχαία Κόρινθο. Σημαντικά ενισχυμένη είναι και η επισκεψιμότητα της Ακρόπολης Αθηνών (+50%) οπου καταγράφηκαν 181.710 επισκέπτες.

Στους αρχαιολογικούς χώρους, κατά το δίμηνο Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 2024, παρατηρείται αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2023 κατά 34,2% στους επισκέπτες, κατά 56,8% στους επισκέπτες ελεύθερης εισόδου και κατά 23,9% στις αντίστοιχες εισπράξεις.

Κατά το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2024 παρατηρείται αύξηση, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, κατά 11,8% στους επισκέπτες των μουσείων, κατά 16% στους επισκέπτες ελεύθερης εισόδου και κατά 7,9% στις αντίστοιχες εισπράξεις.

διαβάστε ακόμα

Τα υψηλότερα ποσοστά Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων στους κλάδους της αγροτικής δραστηριότητας και εστίασης
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
830 εκατ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Βρετανοί, Γάλλοι και Ευρωπαίοι εκτός ΕΕ "έριξαν" τις εισπράξεις τον Αύγουστο
M. Γιαννόπουλος | Το 51% των τουριστικών επενδυτών θα επέλεγαν ξανά τη χώρα μας - Σχέδια για επέκταση της Melia
Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της
Η TUI φιλοδοξεί να γίνει παγκόσμιο brand αναψυχής με όχημα μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και lifestyle κατάστημα
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι