Sabre: Νέα φιλοσοφία στις ξενοδοχειακές κρατήσεις - Ποιες είναι οι νέες τεχνολογικές τάσεις

15-06-15 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τις σημαντικότερες τάσεις της τεχνολογίας που αναμένεται να επικρατήσουν στο άμεσο μέλλον στη βιομηχανία της φιλοξενίας, αντιπροσωπεύουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη και εκτιμάται ότι θα έχουν εφαρμογή στη δραστηριότητα των ξενοδοχείων, αναδεικνύει σε έρευνά της η Sabre Corporation.

Οι τάσεις της Sabre, στον οποίο καταλήγει η έρευνα με τίτλο «The Future of Hotel Booking – A Guide to Hotel Retailing», αναφέρεται σε 3 επίπεδα δραστηριοποίησης των ξενοδοχείων: ο Κόσμος ως Μέσα, Προσωπική Νοημοσύνη και Στιγμιαία Υπηρεσία. 

Η έρευνα εξερευνά τις πρόσφατες καινοτομίες στον χώρο της τεχνολογίας στο λιανικό εμπόριο, τα media και τα ταξίδια και προσφέρει πρακτικές και εφαρμόσιμες συμβουλές ώστε να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να εφαρμόσουν τις πρακτικές αυτές σε μια επιτυχημένη στρατηγική εμπορίου.

Μερικές από αυτές που εντοπίστηκαν είναι οι εξής…

-Αλλαγή ανάλογα με τις περιστάσεις: Είτε πρόκειται για παροχή προσφορών ή προνομίων τη σωστή στιγμή ή παροχή σχετικών υπενθυμίσεων ή απαντήσεων, η τεχνολογία αυξάνει τους ρυθμούς αλλαγής, κεφαλαιοποιώντας τις στιγμές που οι ταξιδιώτες τείνουν περισσότερο στο να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή.

-Πιο ομαλή διαδικασία κράτησης: Η τεχνολογία που αναγνωρίζει τις σχετικές λεπτομέρειες κράτησης, χρησιμοποιεί γνωστά δεδομένα για αυτόματη συμπλήρωση φόρμας ή δημιουργεί συναλλαγές του ενός κλικ, μπορεί να κλείσει το κενό ανάμεσα στον εντοπισμό και την αγορά, δημιουργώντας μια ομαλότερη διαδικασία κράτησης. 

-Συγχρονισμός διακαναλικής εμπειρίας: τα τεχνολογικά συστήματα μπορούν να μοιράζονται δεδομένα ανάμεσα σε πολλά κανάλια και συσκευές έτσι ώστε οι ταξιδιώτες να έχουν μία ενοποιημένη και σταθερή εμπειρία σε κάθε στάδιο της αγοράς, ανεξαρτήτως που κανουν την κράτηση.

-Βοήθεια στους επισκέπτες να οραματιστούν το ιδανικό ταξίδι: Πλατφόρμες εικονικής πραγματικότητας και ζωντανής μετάδοσης επιτρέπουν στα ξενοδοχειακά brand να μεταφέρουν στους επισκέπτες τους εικόνες, ήχους και την αίσθηση του προορισμού πριν την κράτηση.

-Χρήση δεδομένων πελατών και προτιμήσεων στην εξυπηρέτηση επισκεπτών σαν να ήταν παλιοί φίλοι: Κάθε συναλλαγή που έχει ένας πελάτης με την ψηφιακή ή φυσική εκδοχή του brand προσφέρει στο ξενοδοχείο γνώσεις ώστε να διαμορφώσει εξατομικευμένη άποψη για κάθε πελάτη.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις