Παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, που προκαλούνται από την πανδημία του κορωνοϊού, φαίνεται ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών δεν έχει πληγεί δραστικά.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της GlobalData, το 36% των συμμετεχόντων στην έρευνα, σκέφτεται να ταξιδέψει σε διαφορετική ήπειρο τους επόμενους 12 μήνες, ποσοστό που είναι κατά 8% υψηλότερο εκείνο των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι σχεδιάζουν ταξίδια σε χώρες εντός της ηπείρου τους.
Σχετικά, ο Ralph Hollister, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού της GlobalData, ανέφερε ότι λόγω του κορωνοϊού, έγιναν συχνές προσαρμογές στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και κάθε χώρα έχει διαφορετικούς κανόνες, πράγμα που σημαίνει ότι το ταξίδι σε διαφορετική ήπειρο ενέχει ρίσκο. Αυτές οι επιπτώσεις μπορεί να οδηγήσουν σε ξαφνικές ακυρώσεις, ενώ στη σκέψη των ταξιδιωτών βρίσκεται πάντα η πιθανότητα προσβολής τους από τον κορωνοϊό. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι ανωτέρω παράγοντες δεν αποκαρδιώνουν τους καταναλωτές, οι οποίοι φέτος σχεδιάζουν ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Τα νέα δεδομένα, οδηγούν στο συμπέρασμα πως η γενική κόπωση που δημιουργήθηκε από την πανδημία έχει δημιουργήσει τους ταξιδιώτες την επιθυμία ριζικής αλλαγής τοπίου, συνεπώς πολλοί είναι έτοιμοι να αφήσουν πίσω τους σημαντικές ανησυχίες, επεσήμανε ο κ. Hollister και συμπλήρωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη προβλέψει αυτή την τάση. Για παράδειγμα, αυτό το μήνα, η United Airlines ανακοίνωσε περαιτέρω επέκταση σε διεθνείς προορισμούς στην Ευρώπη και νέες πτήσεις προς Ελλάδα, Κροατία και Ισλανδία, ενώ η Air France ανακοίνωσε περαιτέρω επέκταση στις ΗΠΑ, με τις νέες πτήσεις να ξεκινούν το προσεχές καλοκαίρι.