Θεαματική αύξηση της τουριστικής κίνησης το φετινό καλοκαίρι στην Ελλάδα έδειξε η εφαρμογή της Uber

14-11-22 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Η εξαιρετική εικόνα του τουριστικού κύματος το φετινό καλοκαίρι αποτυπώνεται περίτρανα και στα στοιχεία χρήσης της εφαρμογής Uber στην Ελλάδα. Σημαντική μερίδα των τουριστών, που έφτασε στη χώρα μας επέλεξε την Uber για τις μετακινήσεις της με τα στοιχεία να κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2019, την τελευταία προ πανδημίας χρονιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν στους μήνες Μάιο – Οκτώβριο 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 καταγράφεται:

Η Uber αποτελεί έναν αξιόπιστο τρόπο για τη μετακίνηση των πολιτών χωρίς επιπλέον χρεώσεις, προς οποιοδήποτε προορισμό. Η εφαρμογή έχει δημιουργηθεί για να προσφέρει υψηλά πρότυπα ασφάλειας σε κάθε διαδρομή, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τους ίδιους τους οδηγούς, με τον εντοπισμό των οχημάτων με GPS, τον οδηγό πλοήγησης και το σύστημα αξιολόγησης των οδηγών.

Η Uber έχει ήδη ανακοινώσει πρόσθετα μέτρα, που λαμβάνει προκειμένου να ενισχύσει την ασφάλεια της εφαρμογής, λανσάροντας τη νέα λειτουργία Safety Check–Up. Πρόκειται για μια κορυφαία λειτουργία, που ενθαρρύνει τους επιβάτες μέσω του Safety Check-Up να ολοκληρώσουν το προφίλ ασφαλείας τους ενεργοποιώντας τις νέες λειτουργίες «Αξιόπιστες Επαφές» (Trusted Contacts), «Επαλήθευση PIN» (PIN verification) και «Έλεγχος Διαδρομής» (RideCheck) εντός της εφαρμογής.

H Uber έχει ως σταθερό της στόχο να φέρει τους ανθρώπους οικονομικά και με ασφάλεια πιο κοντά στο σημείο προορισμού τους, ακόμη και από πιο απομακρυσμένα σημεία των πόλεων.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....