Τουρισμός | Η ακρίβεια δεν πτοεί τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες - ποιο είναι το πορτρέτο τους για το 2023

22-11-22 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Αν και η ακρίβεια συνθλίβει τα περισσότερα νοικοκυριά στην Ευρώπη, η διάθεση για ταξίδια παραμένει αμείωτη. Τη διαπίστωση αυτή αναδεικνύει έρευνα της MMGY Travel Intelligence, που σκιαγραφεί το πορτρέτο των Ευρωπαίων ταξιδιωτών. Η έρευνα, σε δείγμα 4.000 καταναλωτών, διενεργήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία τον Οκτώβριο του 2022, με βασικό ερώτημα την πρόθεση για ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες.

Οι Ευρωπαίοι, λοιπόν, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, σκοπεύουν να κάνουν κατά μέσο όρο 2,3 διακοπές στο εξωτερικό το 2023 και να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 3.975 $, 1% περισσότερα από τον αναφερόμενο μέσο όρο πριν από την πανδημία. Στην κορυφή βρίσκονται οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, που προγραμματίζουν 2,5 διεθνή ταξίδια κατά μέσο όρο τους επόμενους 12 μήνες και εκτιμούν ότι θα ξοδέψουν συνολικά πάνω από 4.908 $.

Η έρευνα διαπιστώνει επίσης ότι η Ευρώπη είναι η πιο δημοφιλής επιλογή για ταξίδια τα επόμενα τρία χρόνια, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ, την Καραϊβική και τον Καναδά.

Τα υπόλοιπα συμπεράσματα της έρευνας:

Όπως, πάντως, υπογραμμίζεται, η διάθεση για συνέχιση των ταξιδιών δεν σημαίνει ότι οι Ευρωπαίοι δεν έχουν επίγνωση του κόστους ζωής, που δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις καλές προσφορές. Γι αυτό, οι προορισμοί και οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα πρέπει να παρακολουθούν αυτήν την τάση

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....