Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι το πρώτο ζητούμενο για τον σύγχρονο τουρίστα, γι αυτό και κερδίζουν έδαφος οι συνδυαστικές κρατήσεις προκειμένου οι ταξιδιώτες να απολαύσουν αυτές τις εμπειρίες, σύμφωνα με νέα έρευνα της Google.
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι:
- Το 38% των ταξιδιωτών για λόγους αναψυχής, από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία, λένε ότι τώρα είναι πιο πιθανό να σχεδιάσουν ή να κλείσουν ένα μοναδικό ταξίδι που πραγματοποιείται μια φορά στη ζωή.
- Το 40% ων ταξιδιωτών από αυτές τις χώρες αναφέρει επίσης ότι χρειάζεται τώρα να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια σε ταξίδια αναψυχής από ό,τι πριν από την πανδημία.
- Σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία, οι καταναλωτές λένε ότι είναι πιο ανοιχτοί στα μικτά ταξίδια (συνδυασμό επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής) με το 74% των ταξιδιωτών για εταιρικό σκοπό να δηλώνουν ότι βρίσκουν την ιδέα ελκυστική.
- Το 50% των ταξιδιωτών έχει ήδη κάνει ένα μικτό ταξίδι και από όσους δεν το έχουν κάνει, το 37% σχεδιάζει να το πράξει
- Το 33% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους δηλώνει ότι το μικτό ταξίδι κάνει πιο διασκεδαστικό το επαγγελματικό ταξίδι. Το 33% αναφέρει ότι έτσι τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν μέρη που διαφορετικά δεν θα επισκέπτονταν.
Οι επαγγελματίες στο χώρο του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, αναφέρει η μελέτη της Google, θα πρέπει να προετοιμαστούν για την άνοδο των μικτών ταξιδιών, εφαρμόζοντας στρατηγικές που παρέχουν αξιόπιστα αποτελέσματα και συμβάλλουν στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη,
Σύμφωνα με την έρευνα, το 68% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους κάνουν κράτηση μόνοι τους για τουλάχιστον ένα μέρος του ταξιδιού τους και από αυτούς που το κάνουν, το 62% κάνουν κράτηση online. Όπως αναφέρουν, έχουν στο μυαλό τους μια συγκεκριμένη επωνυμία πριν ξεκινήσουν την αναζήτηση και τελικά το 89% κάνουν κράτηση σε αυτήν την επωνυμία.