Τουρισμός | ForwardKeys: Οι αστικοί προορισμοί κερδίζουν τον "ήλιο και παραλία" αυτό το καλοκαίρι- διπλάσια η ζήτηση

06-07-23 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Η ζήτηση για αστικούς προορισμούς και για δραστηριότητες στη φύση είναι διπλάσια από τις διακοπές "ήλιου και θάλασσας" αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με έρευνα της ForwardKeys, που ειδικεύεται στην ανάλυση των ταξιδιωτικών τάσεων.

Ειδικότερα, η ζήτηση για δημοφιλείς αστικούς προορισμούς αυτό το καλοκαίρι είναι της τάξης του 42% έναντι του 2022, για τους παραδοσιακούς προορισμούς ήλιου και παραλίας η ζήτηση είναι αυξημένη κατά 22%, για shopping παρατηρείται αυξημένη διάθεση κατά 53% και για υπαίθριες δραστηριότητες που βελτιώνουν την υγεία και ευεξία η ζήτηση καταγράφει αύξηση 45%. 

Αυτή η αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών για αστικούς προορισμούς έχει επηρεαστεί από την επιστροφή των ασιατικών μεγαλουπόλεων στο προσκήνιο της ταξιδιωτικής ζήτησης, καθώς και από την αύξηση της ζήτησης για παγκόσμιους προορισμούς shopping (+53%), όπως το Ντουμπάι, η Σιγκαπούρη, το Παρίσι και η Νέα Υόρκη. Αυτή η τάση βεβαίως δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες για το λιανικό εμπόριο και για είδη πολυτελείας.

Η αυξημένη ζήτηση για υπαίθριες δραστηριότητες ευεξίας αυτό το καλοκαίρι αποδίδεται στο  lockdown των προηγούμενων ετών λόγω της πανδημίας, που στέρησε τα ταξίδια στον κόσμο.

Επιστρέφουν τα οικογενειακά ταξίδια

Αυτό το καλοκαίρι καταγράφεται επίσης μια σαφής επιστροφή των οικογενειακών ταξιδιών. Οι κρατήσεις για οικογενειακά ταξίδια υστερούν μόλις κατά 10% από το 2019, καθώς τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια θεωρούνται και πάλι φιλικά προς την οικογένεια.

Τα ταξίδια των ζευγαριών, αλλά και τα ατομικά, πλησιάζουν επίσης σε επίπεδα πλήρους ανάκαμψης σε όλες τις περιοχές. Η τουριστική βιομηχανία, όπως τονίζεται στη μελέτη, πρέπει να είναι έτοιμη να προσαρμοστεί στις αλλαγές που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπως είναι η εξ αποστάσεως εργασία (από τον τόπο επαγγελματικής δραστηριότητας) και τη δημοτικότητα των διαμονών μακράς διάρκειας.

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός | Έρευνα: Oι Ευρωπαίοι επιλέγουν φέτος πιο οικονομικά ταξίδια και εκτός αιχμής- 4η επιλογή η Ελλάδα

διαβάστε ακόμα

ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας