Εδώ και αρκετά χρόνια, η Focus Bari διεξάγει δύο φορές το χρόνο μια πανελλαδική έρευνα που καταγράφει τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στην διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια!
Φέτος, η Έρευνα “CX Stories” της Focus Bari έδειξε ότι:
- Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών όλο και περισσότερο συμβουλεύεται κριτικές και αξιολογήσεις πριν αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, με τα μεγαλύτερα ποσοστά να σημειώνονται σε μικρότερες ηλικίες.
- Μεγάλη μερίδα του κοινού μοιράζεται τόσο τις θετικές αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που βιώνουν με τους οργανισμούς, ειδικά στον περίγυρό τους.
- Το τελευταίο εξάμηνο, οι επτά στους δέκα Έλληνες είχαν τουλάχιστον μία θετική εμπειρία ως πελάτες, και—ευχάριστα—η αναλογία εκείνων που διηγούνται αρνητικές εμπειρίες είναι χαμηλότερη και μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
- Παρόλο που πολλοί Έλληνες είναι διστακτικοί απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, μεγάλη αναλογία θεωρεί ότι θα επηρεάσει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.