Τα δέκα ξενοδοχειακά brand με την καλύτερη παρουσία στα social media τον Οκτώβριο του 2014 εντόπισε και αναδεικνύει έρευνα που διενήργησε το διεθνές τουριστικό πόρταλ Skift.
Τα ξενοδοχεία που βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα ποικίλουν από μεγάλα ξενοδοχειακά brand με χιλιάδες μονάδες σε όλο τον κόσμο, ακόμη και σε απομονωμένα νησιά, έως ομίλους μπουτίκ ξενοδοχείων με 30 μονάδες σε αραιοκατοικημένες πόλεις. Απευθύνονται σε όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, στους συμμετέχοντες σε γαμήλια πάρτι, σε λάτρεις της κουζίνας και σε ονειροπόλους.
Για τη διαμόρφωση της κατάταξης χρησιμοποιήθηκαν δείκτες απόδοσης στα social media σε απόλυτη βάση, καθώς και άλλοι, σχετικοί με τη συγκεκριμένη βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιείται κάθε εταιρία. Έγιναν συγκρίσεις μεγεθών σε όλες τις πλατφόρμες των social media και χρησιμοποιήθηκε μια «έξυπνη» μέτρηση της ανταγωνιστικότητας.
Μεγάλο μέρος σημαντικής δραστηριότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφθηκε στα ξενοδοχειακά brand τον περασμένο μήνα στο Instagram. Ο μέσος όρος του σκορ που κατέγραψε το Skift για τα 10 πρώτα brand, παρέμεινε αμετάβλητος στο 705 από το μέσο όρο του Σεπτεμβρίου.
Η δραστηριότητα μέσα στο μήνα έδειξε ότι η Hyatt Hotels συνέχισε να ξεπερνά τα υπόλοιπα ξενοδοχειακά brand παρά την μέτρια απόδοση στον αριθμό των followers στις τέσσερις πλατφόρμες. Η Four Seasons, σκαρφάλωσε στην 3η θέση από την 6η και οι Sandals Resorts και Marriott International υποχώρησαν δύο θέσεις, στην 5η και 7η θέση αντίστοιχα.
Η Four Seasons αξιοποίησε τα ταξιδιωτικά όνειρα των οπαδών της με εικόνες που αντανακλούν μια γραφική παραλία και μία όμορφη εμπειρία δείπνου στο ξενοδοχείο. Η συμμετοχή σε αυτές τις back-to-back δημοσιεύσεις, εκτός από την αλληλεπίδραση με την κοινότητα του Instagram, βοήθησε το brand να ανελιχθεί στην κατάταξη.
Σε σύγκριση με τα άλλα εννέα brand, το brand της Fairmont Hotels ήταν το μόνο που διεξήγαγε αξιοσημείωτες συνομιλίες στο Twitter. Μια δημοσίευση για μία από τις μονάδες της, οδήγησε σε συζητήσεις σχετικά με θετικές αναμνήσεις από προηγούμενες διαμονές και την εκτίμηση από τους πελάτες. Παρότι η Fairmont παρέμεινε στη 10η θέση, αυτές οι αλληλεπιδράσεις αύξησαν περαιτέρω την εμπλοκή των χρηστών, επειδή όσοι σχολίασαν έβαλαν ταυτόχρονα και σήμανση «αγαπημένου» στις απαντήσεις του brand.
Η καλύτερη κοινωνική δραστηριότητα σε αυτή την πλατφόρμα εφαρμόστηκε από τρία brand. H Four Seasons πρόβαλλε τα ζευγάρια στον παράδεισο και την επιδίωξη της χλιδής, η Kimpton γιόρτασε την ισότητα στο γάμο που καθιερώθηκε σε πέντε πολιτείες των ΗΠΑ (Virginia, Ιντιάνα, Ουισκόνσιν, Οκλαχόμα και Γιούτα) με ένα hashtag και η Hilton Hotels συσπείρωσε τους λάτρεις του γκολφ και του ιππόδρομου στο Σαν Ντιέγκο.
YouTube
Η δημοσίευση ενός βίντεο στο YouTube για τον ιδανικό χώρο διεξαγωγής της γαμήλιας τελετής, η αυθεντική εμπειρία της κινεζικής κουζίνας και η σχετική δημοσίευση στο Facebook, αύξησε καθοριστικά τα views του καναλιού της Shangri-La Hotels στο youtube.