Μια ενδιαφέρουσα μελέτη για το πώς οι προορισμοί μπορούν να αντιμετωπίσουν την εποχικότητα για να επιτύχουν τους στόχους βιωσιμότητας, δημοσίευσε η ForwardKeys.
Η έκθεση με τίτλο «Αντιμετώπιση της εποχικότητας για τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μοντέλου τουρισμού», προτείνει στρατηγικές με βάση δεδομένα για προορισμούς για την καταπολέμηση των αρνητικών επιπτώσεων της εποχικότητας και της συγκέντρωσης μεγάλου πλήθους τουριστών σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. Τελικός στόχος η προώθηση της υπεύθυνης και βιώσιμης ανάπτυξης.
Η αναφορά σηματοδοτεί την πρώτη εισβολή της ForwardKeys στα προκαθορισμένα αναλυτικά στοιχεία, παρέχοντας στους χρήστες της προτάσεις που να μπορούν να κάνουν πράξη, βασισμένες σε ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και πρόβλεψης.
Πώς η κλιματική αλλαγή αναδιαμορφώνει τα ευρωπαϊκά τουριστικά πρότυπα
Μεταξύ άλλων πληροφοριών, η έκθεση υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τη συμπεριφορά των κρατήσεων, με τους προορισμούς της Βόρειας Ευρώπης να παρουσιάζουν ισχυρότερη καλοκαιρινή ανάπτυξη το 2024 σε σύγκριση με τους αντίστοιχους του νότου. Αντίθετα, οι προορισμοί της Νότιας Ευρώπης έχουν δει αυξημένο αριθμό επισκεπτών κατά τη διάρκεια των εποχών του έτους. Η ανάλυση της ForwardKeys δείχνει πώς αυτή η μετατόπιση παρουσιάζει ευκαιρίες και για τις δύο περιοχές να εξομαλύνουν τις εποχικές αιχμές και να επεκτείνουν τις τουριστικές περιόδους, ενθαρρύνοντας πιο ισορροπημένη και βιώσιμη ανάπτυξη.
Στρατηγικές βάσει δεδομένων για ισορροπημένη κατανομή του τουρισμού μέσα στο χρόνο
Σε επίπεδο προορισμού, η έκθεση υπογραμμίζει τη δύναμη των λεπτομερών, γεωγραφικών δεδομένων για τη διαχείριση των υφιστάμενων τουριστικών κορυφών. Κατανοώντας πού και πότε σημειώνονται συγκεντρώσεις επισκεπτών και τις συγκεκριμένες εθνικότητες που εμπλέκονται, οι προορισμοί μπορούν να εφαρμόσουν στοχευμένες παρεμβάσεις.
Χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της Βαλένθια της Ισπανίας, η έκθεση εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο οι προορισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν τις οδηγίες για τη συμπεριφορά των επισκεπτών σε διάφορες περιοχές ώστε να ενθαρρύνεται η εξερεύνηση εναλλακτικών αξιοθέατων στις περιοχές τους, μειώνοντας τον συνωστισμό και την πίεση στις τοπικές υποδομές την περίοδο αιχμής.
Ο Λουίς Μιλάν,Επικεφαλής Market Intelligence & Consulting, ForwardKeys δήλωσε:
"Η κατανόηση των προφίλ και των κινήσεων των επισκεπτών με ακριβείς λεπτομέρειες, εξετάζοντας την εθνικότητα και τις συμπεριφορές τις ώρες της ημέρας, είναι κρίσιμης σημασίας για τους μεγάλους τουριστικούς κόμβους. Με την εξέταση αυτή θα αναδειχθούν οι ευκαιρίες για τη διασπορά των επισκεπτών, προσδιορίζοντας τις εθνικότητες που είναι πιο πιθανό να είναι δεκτικές σε αυτές τις προσφορές. Έτσι, οι πληροφορίες μας παρέχουν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές προώθησης και προβολής των προορισμών ”
Εκδημοκρατισμός της πρόσβασης σε αναλυτικές πληροφορίες ταξιδιωτικών δεδομένων
Οι πληροφορίες, που παρουσιάζονται στην έκθεση, προέρχονται από τη δημοφιλή πλατφόρμα Destination Gateway της ForwardKeys, η οποία πρόσφατα βελτιώθηκε με ισχυρά νέα χαρακτηριστικά. Οι χρήστες μπορούν πλέον να αξιολογούν τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των εισερχόμενων πτήσεων με δεδομένα εκπομπών CO₂, να κατανοούν τη συμπεριφορά των επισκεπτών με στοιχεία, που δείχνουν τις συγκεντρώσεις των επισκεπτών και τις προτιμήσεις δραστηριότητας και να διαχειρίζονται την ανάπτυξη με προληπτικές προτάσεις για ευκαιρίες κατά τη χαμηλή περίοδο - χωρίς να χρειάζονται προηγμένα δεδομένα και αναλυτικές δεξιότητες.