Ψάχνετε πού να μείνετε στις διακοπές;

11-08-16 | ΑΠΟΨΗ

Οι έρευνες δείχνουν πως οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να κλείσουν ξενοδοχείο. Μάλιστα αρκετοί περιορίζονται/κατευθύνονται σε προσφορές και αναρτήσεις συγκεκριμένων site που λειτουργούν υπό τη σκέπη tour operator και παρουσιάζουν/ωραιοποιούν συγκεκριμένα ξενοδοχεία. 

Πολλές φορές η πραγματικότητα που βιώνει ο πελάτης όταν φτάνει στο μέρος που έχει επιλέξει και βλέπει την τοποθεσία και το ξενοδοχείο είναι τελείως διαφορετική απ' αυτή που είχε φανταστεί. 

Το ιδανικό θα ήταν να μπορούσε κανείς να επισκεφτεί τον τόπο διακοπών του πριν πάει εκεί για διακοπές, να δει τα μέρη, τα καταλύματα και να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει. Στις πλείστες των περιπτώσεων δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο όμως υπάρχει μια διαφορετική προσέγγιση. Να δει κανείς ηλεκτρονικά μέσω του Google Maps το που θέλει να πάει. Έτσι "βλέπεις" όλο το νησί, τις παραλίες, ποιές έχουν ξαπλώστρες, ποιές έχουν beach bar, ποιές απαγκιάζουν στο βοριά ποιές είναι για surfing και ούτε ο καθεξής. Όλα τα παραλιακά λιμανάκια, τους δρόμους τις προσβάσεις, τις κοπάνες, τις εναλλακτικές. Ζητούμενο είναι να αποφασίσεις που θες να πας βλέποντας όλη την περιοχή από ψηλά. Σα να πετάς με παραπέντε και μπορείς να δεις όλο τον τόπο και ν' αποφασίσεις τι σου αρέσει. 

"Παιδιά υπάρχει μια απίστευτη τοποθεσία ..." είναι μια συνηθισμένη καλοκαιρινή ατάκα στις παρέες του Αυγούστου. Πλέον δεν υπάρχει λόγος για άλλο μυστήριο, ούτε για ατελείωτες προσπάθειες προφορικής κατεύθυνσης. Απλά ανοίγεις το Google Maps βάζεις ένα ηλεκτρονικό σημάδι στην παραλία και μοιράζεσαι την πληροφορία. Αυτός που λαμβάνει το μήνυμα (σ.σ: με οιονδήποτε τρόπο) πατάει το σχετικό link αυτό ανοίγει στο δικό του Google Maps, το βλέπει και αν του αρέσει επιλέγει πλοήγηση μέχρι εκεί.  

Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να δείτε που ακριβώς βρίσκεται το ξενοδοχείο που θέλετε να κλείσετε. Απαγκιάζει στο βοριά; Είναι δυτικά προσανατολισμένα τα δωμάτια; Μήπως έχει κανένα έλος με κουνούπια δίπλα; Είναι όντως πάνω στην παραλία; Να το προχωρήσω ακόμη παραπέρα; Αποφασίζεται να πάτε π.χ. Νάξο. Βρίσκεται στο Google Maps την τοποθεσία που σας αρέσει να μείνετε: "Θα μείνω στο Αγ. Προκόπιο". Ανοίγεις το Google Maps και βλέπεις ποια ξενοδοχεία βρίσκονται στην περιοχή που σου αρέσει και σε ποια ακριβώς απόσταση από τη θάλασσα. Σα να είσαι επιτόπου... άσε τους υπόλοιπους να ψάχνονται στο booking.

Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων σου δίνουν τη δυνατότητα να "μεταφέρεις το σημείο Google Maps" από το smartphone ή το tablet σου στο Navigation του αυτοκινήτου που δε χρειάζεται data και δε μένει από μπαταρία. Αυτή η λειτουργία υπήρχε διαθέσιμη στην BMW X3 που είχαμε στα χέρια μας αυτό το διάστημα. Σε συνδυασμό με τη λειτουργία διαδραστικού χάρτη στο σύστημα πλοήγησης της BMW πήγαμε "παντού" χωρίς να χαθούμε ούτε μια φορά, χωρίς να ρωτήσουμε ούτε μια φορά, χωρίς να αγχωθούμε ούτε μια φορά. Αυτό πέρα των άλλων είναι σημαντικό θέμα οδικής ασφάλειας αλλά και οικονομίας. Ο οδηγός που "ψάχνετε" δεν προσέχει το δρόμο, οι αναστροφές σπάνια επιτρέπονται από τον ΚΟΚ ενώ οι στάσεις "όπου να' ναι" εγκυμονούν κινδύνους. Επιπλέον οι αναίτιοι κύκλοι "πάλι χαθήκαμε Τάσο;" κοστίζουν σε καύσιμο και χρόνο. 

διαβάστε ακόμα

Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
Νέες δωρεές από ξενοδοχεία
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης
Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα
O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oi Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της