Eλληνικός τουρισμός: Ταράζει τα ήρεμα νερά η απόφαση βόμβα της Ryanair

11-04-18 | ΑΠΟΨΗ

Παρουσιάζοντας πρόσφατα το χειμερινό πρόγραμμα της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο Chief Commercial Officer της εταιρείας, David O’Brien, εξαπέλυσε αιχμές εναντίον της Fraport Greece για την τιμολογιακή της πολιτική στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.

«Έχουν ένα μονοπώλιο», είχε πει ο κ. O’Brien, υπογραμμίζοντας ότι η Fraport Greece επιβάλλει επιπλέον χρεώσεις, όπως στην πυρασφάλεια, αναφέροντας το παράδειγμα χρέωσης 90 ευρώ για την παρουσία πυροσβεστικού οχήματος κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού των αεροπλάνων με καύσιμα, στις περιπτώσεις όπου γίνεται ταυτόχρονα επιβίβαση επιβατών, όπως συμβαίνει με τις εταιρείες χαμηλού κόστους, σημειώνοντας ότι αυτή η χρέωση δεν υπάρχει πλέον πουθενά εκτός από την Ελλάδα.

Η Ryanair, κατά τις πληροφορίες, είχε ζητήσει από την Fraport να υιοθετήσει μια ανάλογη πολιτική κινήτρων, όπως έχει κάνει το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Η απάντηση που έλαβε φέρεται να είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει διακριτική μεταχείριση μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών.

Αυτή η αιτία φαίνεται ότι είναι η πιθανότερη για την απόφαση βόμβα να διακόψει η Ryanair τις θερινές πτήσεις της από Αθήνα προς Ρόδο, Χανιά και άλλους προορισμούς, διατηρώντας μόνο τρία δρομολόγια από Αθήνα προς Μύκονο, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη αυτό το καλοκαίρι, με απρόβλεπτες συνέπειες για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς ήδη δημιουργούνται προβλήματα στην διακίνηση του εσωτερικού τουρισμού. Για τα Χανιά διακόπτονται και πτήσεις προς προορισμούς στο εξωτερικό.

Γιατί διακόπτει τις πτήσεις η Ryanair

Στην επίσημη ανακοίνωση ο Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Ryanair για την Ανατολική Μεσόγειο κ.Νικόλαος Λάρδης αναφέρει ξεκάθαρα:

Δυστυχώς, οι χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων, στην πλειοψηφία τους, ενθαρρύνουν τα δρομολόγια μόνο το καλοκαίρι και μόνο σε διεθνείς προορισμούς, τα οποία απαιτούν λιγότερα αεροσκάφη στην Ελλάδα... Η Ryanair παραμένει ανοικτή σε συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς εκμετάλλευσης των αεροδρομίων για την δημιουργία σχεδίου ανάπτυξης, το οποίο θα αφορά όλες τις αεροπορικές εταιρείες, και θα υποστηρίζει πτήσεις καθ’όλο το έτος και θα δικαιολογεί επιπλέον αεροσκάφη με μόνιμη βάση στα ελληνικά αεροδρόμια".

Υπάρχουν και άλλα σενάρια για την αιφνιδιαστική διακοπή αυτών των πτήσεων, που θα διαβάσετε στο θέμα Η Ryanair διακόπτει τις θερινές πτήσεις από Αθήνα και προς τα Χανιά!

Ό,τι κι αν συμβαίνει, οι εμπλεκόμενοι στο ζήτημα, οι τουριστικοί φορείς και η κυβέρνηση πρέπει επειγόντως να αναζητήσουν λύσεις για να καλυφθούν οι ανάγκες των θερινών πτήσεων. 

Εκεί που η χρονιά εξελίσσονταν με τους καλύτερους οιωνούς, η απόφαση της Ryanair ταράζει τα ήρεμα νερά...

Σημείωση: Μάλλον άτυχη συγκυρία η δημοσίευση σήμερα της είδησης ότι ο ΕΟΤ δίνει 85.000 ευρώ για συνδιαφήμιση με την Ryanair στις αγορές Ιταλίας και Πολωνίας. Μήπως πριν από την υπογραφή σε τέτοιες δράσεις θα πρέπει να διασφαλίζονται και κάποιες μίνιμουμ δεσμεύσεις από τον συνδιαφημιζόμενο για το καλό του τουρισμού μας;

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο